Great Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tjena! Skulle spela Gudfadern idag men mina sparade filer var borta. :'( Jag vet inte varför men måste ha raderat dem av misstag . Finns det någon hygglo person som skulle vilja skicka en av sina savegames? Jag hade bara sista uppdraget kvar (tror jag). Där man ska spränga de andra gängens hem. Tackar på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Gud vad snäll jag är idag! Du kan hitta den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tack!! Men hittar inte på den i länken du angav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tack!! Men hittar inte på den i länken du angav Fattar du vad det stod? www.justfuckinggoogleit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jo fattade var det stod. Men hittade bara 100% savegame. Men det var inte det jag sökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts