dave Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men va fan gör nåt som är så jävla bra själv då det här forumet har fan inte mer än några som kan modda men då jäklar dom som gör topics dom får skit så jag fattar att ingen gör topics här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Ok men du vart har vi bilen du har gjort som är så jävla snygg då bara undra kan man sejja såna komentarer så måste man gjort nåt riktigt bra själv Ja jag tycker den e riktigt ful, han sa att man fick kommentera. Och jag har nog gjort den del grejer också, kasnke inte dom bästa och finaste saker men.. Han ska kunna tåla lite dåliga kommentarer också. håller just nu på med en högdetaljerad Volvo B18 motor som antingen ska få sitta i en Amazon eller 142a Har du gjort så bra grejer då? Redigerad 20 april, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fan va nice..har nfs mw och det e klart det bästa snyggaste bilden i spelet..fan va gött att ha den i SA med....Nice work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Snyggt gjort! Men vill bara.. Varna dig! för.. Copyright skyddet.. Får dom.. Någon gång.. Reda på att du har lagt ut den på Nätet ligger du jävligt illa till, och uppladdningen är Warez, du får samma straff som dom som lägger ut Kopieringsskyddade spel och filmer och crap på nätet. Men skicka ett mail till EA, antar att du maybe får. Redigerad 21 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 LunCh och dave, fortsätt diskutera genom PM. Låt markus15 ha kvar sin topic utan att jag ska behöva stänga den. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Nej EA kommer inte att göra ett skit... dom har viktigare saker änn att jaga "småungar" som konverterar bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Fan va nice..har nfs mw och det e klart det bästa snyggaste bilden i spelet..fan va gött att ha den i SA med....Nice work tack... Snyggt gjort! Men vill bara.. Varna dig! för.. Copyright skyddet.. Får dom.. Någon gång.. Reda på att du har lagt ut den på Nätet ligger du jävligt illa till, och uppladdningen är Warez, du får samma straff som dom som lägger ut Kopieringsskyddade spel och filmer och crap på nätet. Men skicka ett mail till EA, antar att du maybe får. Jag har frågat ea games nu och dom sa att jag inte fick ladda upp den när den är klar... Jag fick bara ha den för eget bruk,Men om jag gör om den lite som t.ex fixa egna texturer på utsidan och kanske fixar lite extra med inredningen så kanske jag får ladda upp den när den är klar... Redigerad 22 april, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 LunCh och dave, fortsätt diskutera genom PM. Låt markus15 ha kvar sin topic utan att jag ska behöva stänga den. Puss. Suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Suck.. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Fattar inte varför du dave eller Davor som du kallar dig på p9?gta-sweden inte alls kan ta emot någon kritik. Även när det inte ens gäller dig. Så fort man säger: Jag tycker den var ful så kommer du med "Gör-det-bättre-själv-style". Tror du att du bler bättre om man bara säger "OMG va fint hela tiden" Btw... hur gammal är du egentligen? Jag tycker du utrycker dig som en... p9? Redigerad 22 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Som jag sa på Msn så är den fin fine fin-fin.. Lite hög bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Rätt snygg, bara att de e för låga texturer och dålig färg på avgasröret. Men bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Snygg du börjar bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Snygg du börjar bli bra För stor signature 557 x 182 bildpunkter §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är många som undrar om jag kan fixa ny färg på avgasröret och fälgen... Någon som har en bra bild på chrome som skulle passa på bilen kanske skulle kunna lägga upp den bilden på den här topicen... Hittar inga bra chrome bilder själv... Jag har inte kunnat arbeta med bilen på ett tag för att jag har fått ngt slags datavirus,Ska formatera om datorn helgen som kommer om jag har tid........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts