Guest markus15 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tjena Jag och en kille som heter david håller på att konvertera en bmw m3 från nfs mw till gta sa . Vi har hållt på ett tag och idag fick jag en fungerande ingame på den Det är två saker som inte är klart på den än ,men det gör jag imorn el i övermorn ,Det är genomskinliga rutor och en trasig version av hela bilen . Kommentera gärna En bild på den : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tjena Jag och en kille som heter david håller på att konvertera en bmw m3 från nfs mw till gta sa . Vi har hållt på ett tag och idag fick jag en fungerande ingame på den Det är två saker som inte är klart på den än ,men det gör jag imorn el i övermorn ,Det är genomskinliga rutor och en trasig version av hela bilen . Kommentera gärna En bild på den : Jag säger 3 ord. FAN VA SNYGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag säger 3 ord. FAN VA SNYGG! Jag vet Men jag vet inte om jag vågar ladda upp den när den är klar EA Games har ju copyright på alla sina grejer har jag fått reda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag vet Men jag vet inte om jag vågar ladda upp den när den är klar EA Games har ju copyright på alla sina grejer har jag fått reda på. Dom har väl inte copyright på själva bilen? Så du menar att om jag skulle sita och rita en bil och sedan kan dom stämma mig för att dom har copyright på ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Dom har väl inte copyright på själva bilen? Så du menar att om jag skulle sita och rita en bil och sedan kan dom stämma mig för att dom har copyright på ett spel? Han har ju konverterat den...med andra ord ör modellen tagen från deras spel. Men jag vet inte om man får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Han har ju konverterat den...med andra ord ör modellen tagen från deras spel. Men jag vet inte om man får det Nej det får man inte. Eftersom EA Games har copyright ALLA sina grejer. Men jag funderar på att ladda upp den ändå när den är klar En till bild : Redigerad 16 april, 2006 av markus15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Skitsnyggt...är det svårt att konvertera eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Skitsnyggt...är det svårt att konvertera eller? Jepp! Hela bilen sitter ihop som en enda stor klump ifrån början så man måste göra ett antal copior av bilen och fixa ut del för del t.ex dörrar för sig och huv för sig. Så det är lite svårt jaa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Wow nice jag försökte göra en bil en gång i tiden! med hjälp av nån video! men kommer dock inte ihåg vilket program man gjorde bilarna i? vet att alla tjatar om hur man gör en bil osv! men vad heter programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Wow nice jag försökte göra en bil en gång i tiden! med hjälp av nån video! men kommer dock inte ihåg vilket program man gjorde bilarna i? vet att alla tjatar om hur man gör en bil osv! men vad heter programmet? Programet heter zmodeler2 och kan laddas ner här Jag har konvertert m3 an med det programet (registrerad version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tycker inte om den, var riktigt ful enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fin ... fast du borde konverterat Ford Mustang istället... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan du inte fixa en snyggare färg på avgasröret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag tyckte att bilen var heeeelt okej Snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan du inte fixa en snyggare färg på avgasröret? Vad tänkte du på för färg då? Just nu är den silver glänsande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Bra jobbat, men fälgarna och avgasröret är för ljusa, rutor och lysen för mörka, bilen för hög, och varför har den ingen inredning? EDIT: Oops, den hade visst inredning. Redigerad 17 april, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Du... Fin bil men varför skriver du inte bara in till EA Games och frågar om du kan ladda upp bilen till SA... Om du inte får det... Ta några andra fälgar då har du inte gjort den exakt som NfsMW bmw bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Byt färg snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Tycker inte om den, var riktigt ful enligt mig Ok men du vart har vi bilen du har gjort som är så jävla snygg då bara undra kan man sejja såna komentarer så måste man gjort nåt riktigt bra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Ok men du vart har vi bilen du har gjort som är så jävla snygg då bara undra kan man sejja såna komentarer så måste man gjort nåt riktigt bra själv Vad är det för skruvad uppfattning? Han får tycka den är precis så ful han vill, Hans egna kunskaper kvittar i det här sammanhanget. Jag håller faktsikt med. Dåliga texturer, för hög samt bara konverterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts