Miike Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 "We call them nigg..ni..no no, we call them wienerbröds, wienerbroads!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll. Fast om jag ska köpa negerbollar på kondis brukar jag säga att ja ska ha chokladbollar (en del är ju känsligare än andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 "We call them nigg..ni..no no, we call them wienerbröds, wienerbroads!" Oh no.. you don´t.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Men det finns inga finnar i finska pinnar heller? Och det finns ingen sjöman i sjömansbiff? Tänkte skriva "touché" sedan läste jag P-Cs inlägg och tänkte "right on". Sedan läste jag Vice.s inlägg och tänkte "suck, läs P-Cs inlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Varför negerboll? Vad ska negrer säga? Jag säger kokosboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Blir det ord som ploppar upp först i hjärnan, oftast negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Varför negerboll? Vad ska negrer säga? Jag säger kokosboll. We concur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 "We call them nigg..ni..no no, we call them wienerbröds, wienerbroads!" Yeah! Sunes sommar! Jag brukar själv säga Chokladbollar eftersom jag tycker det låter bättre Någon som prövat att ersätta kakon med lite grön karamellfärg. Jag brukar kalla det "spybollar". Smakar skit, men helt klart värt att pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Varför negerboll? Vad ska negrer säga? Jag säger kokosboll. Kokosbollar är ju en annan sak, det är sådana med skum inuti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag säger då alltid negerboll. "Oh, we call them ni- ni- nnnnnno. We c-call them... W-wwienerbröd." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vote: negerboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag kom och tänka på att jag inte säger något av det... Jag säger Negerbulle... inte negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Breukar säga negerdeg, fast de kan bero på att jag aldrig orkar rulla degen. Annars blir de väl kokosboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 När jag var mindre sa jag alltid negerboll eftersom det heter så. Sedan kom jag på att det inte finns någon anledning att försöka hålla fast vid det ordet. Nu säger jag alltid chokladboll, det är ju ett perfekt ord för en boll av choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hemikring blir det oftast negerboll, ibland även 'neger med mjäll'. Men ute på stan och konditorier blir det chokladboll. På tal om 'Rädda negerbollen' tröjan som det pratades om i början av tråden så ska jag noga skaffa en annan variant som jag såg på marknaden förra sommaren: 'Varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök?' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 http://img59.imageshack.us/img59/5166/chokladboll0gu.png El Classico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kokosbollar är ju en annan sak, det är sådana med skum inuti. Var fan har du fått det ifrån? De heter mumsmums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts