rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vote: Negerboll! Det har alltid hetat negerboll och kommer alltid att heta det hos mig! Ska nog köpa en tröja på kiviks marknad där det står "Rädda negerbollen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Har alltid sagt Chokladboll och kommer fortsätta med det eftersom att det är det rätta namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Alltid sagt negerboll, kommer fortsätta med det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Säger negerboll hemma och chokladboll på konditoriet. Negerboll borde det faktiskt heta hela tiden. Snälla köp ingen "Rädda negerbollen"- tröja, då kommer du se ut som en riktig lantis. Sieg hail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll, har alltid sagt det, kommer alttid göra det... Igår negerboll, idag negerboll, imorgon världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Säger negerboll hemma och chokladboll på konditoriet. Negerboll borde det faktiskt heta hela tiden. Snälla köp ingen "Rädda negerbollen"- tröja, då kommer du se ut som en riktig lantis. Sieg hail! Tyst på dig. Min farbror har en sån tröja.. Ohh just det han bor på landet.. Blir man lantis då?? hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Säger negerboll hemma och chokladboll på konditoriet. Negerboll borde det faktiskt heta hela tiden. Snälla köp ingen "Rädda negerbollen"- tröja, då kommer du se ut som en riktig lantis. Sieg hail! Tss! Jag är skåning och bler kallad bonne av folk bara för att jag är skåning så det är strunt samma för mig! Och nu blev jag lite rädd... vad jade det där sista med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Har alltid sagt chokladboll. Jag blev lärd att inte säga ordet neger efter folk faktiskt kan ta illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll säger jag ofast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag säger negerboll men om jag e ute eller så så säger jag chockladboll...Det lär ju heta det alltså när man ska baka står det inte negerboll... Men en sak är att jag o min polare brukade säga neger med mjäll till negerbollar med sånt vitt..haha jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Fan! Råkade rösta på chokladboll.. Negerboll såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Asylsökande i snöoväder nejdå negerboll har alltid sagt det och kommer alltid säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Bajskladd... eller negerboll. VOTE: Negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Säger negerboll hemma, men i konditoriet säger jag chokladboll. Blev tillsagd av konditoristen att det heter chokladboll när jag en gång sa att jag ville ha en negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vote: Negerboll Negerboll är orginalet, har alltid sagt det och kommer fortsätta och säga det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Har alltid sagt Chokladboll och kommer fortsätta med det eftersom att det är det rätta namnet.. Vadå rätta namnet? Förr i tiden så hette det normalt negerboll.. alltså borde ju det vara det rätta... din apdavid... Jag säger NEGERboll Ibland säger jag namnet på nån svart människa som jag inte gillar istället+boll Redigerad 16 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerboll! Det är inte rasistiskt om man säger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Negerbollen/Negerbollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts