kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Ja, mitt SA pajade så jag köpte ett nytt, och när jag ska andvända GTA SA Admin console så står det bara "Online - No Game In Progress", även när jag har på SA. Vad ska jag göra? (Ja, jag har köpt det, inget wares.) Sen så undrar jag om någon kan ladda upp en 100% sparfil. Jag har både sökt på forumet och Google. Redigerad 16 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ja, mitt SA pajade så jag köpte ett nytt, och när jag ska andvända GTA SA Admin console så står det bara "Online - No Game In Progress", även när jag har på SA. Vad ska jag göra? (Ja, jag har köpt det, inget wares.) Sen så undrar jag om någon kan ladda upp en 100% sparfil. Jag har både sökt på forumet och Google. Det är ju hur lätt som hälst och hitta sparfiler http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ja, mitt SA pajade så jag köpte ett nytt, och när jag ska andvända GTA SA Admin console så står det bara "Online - No Game In Progress", även när jag har på SA. Vad ska jag göra? (Ja, jag har köpt det, inget wares.) Sen så undrar jag om någon kan ladda upp en 100% sparfil. Jag har både sökt på forumet och Google. Sexish! Var hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det är ju hur lätt som hälst och hitta sparfiler http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=106 Ge mig gärna en som funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Finns det ingen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ge mig gärna en som funkar. Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Ja, mitt SA pajade så jag köpte ett nytt, och när jag ska andvända GTA SA Admin console så står det bara "Online - No Game In Progress", även när jag har på SA. Vad ska jag göra? (Ja, jag har köpt det, inget wares.) Sen så undrar jag om någon kan ladda upp en 100% sparfil. Jag har både sökt på forumet och Google. Hmm ... jag har GTA SA Console 1,08 nånting. Men din är nyare, hade kunnat hjälpa dig om du vill länka mig till den du har? Savegame Redigerad 17 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Det kan vara att jag har SA-versionen 2.00, men jag ska leta efter en ny. @Jazz: This is the shit. Redigerad 17 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Jag kan ju inte riktigt det har, men du kanske har SA version 2, alltsa den som inte moddar och sant fungerar pa? Eller jag kanske ar helt ute och cyklar.. edit:... som katten sa ja Redigerad 17 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det kan vara att jag har SA-versionen 2.00, men jag ska leta efter en ny. @Jazz: This is the shit. Lovley! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Men går det inte om någon vänlig själ plockar in alla mappar i någon mapp eller zipfil från SA och lägger upp den på någon sida, eller blir det för stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det kan vara att jag har SA-versionen 2.00, men jag ska leta efter en ny. @Jazz: This is the shit. Mitt funkar som det ska, och 2.00 ska ju vara helt omoddbart så felet liggger antagligen där. :/ Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Men går det inte om någon vänlig själ plockar in alla mappar i någon mapp eller zipfil från SA och lägger upp den på någon sida, eller blir det för stort? ^ l l l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hur får man fram den där admin consolen? :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Men går det inte om någon vänlig själ plockar in alla mappar i någon mapp eller zipfil från SA och lägger upp den på någon sida, eller blir det för stort? Kan kanske hjälpa dig men vet inte hur. Det blir ju för stort om man lägger upp de på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hur får man fram den där admin consolen? :"> :"> Som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Men går det inte om någon vänlig själ plockar in alla mappar i någon mapp eller zipfil från SA och lägger upp den på någon sida, eller blir det för stort? Att lägga upp nåt är egentligen warez eftersom du inte har gjort det som är i och blabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Hur får man fram den där admin consolen? :"> :"> Du öppnar .exe-filen Redigerad 21 april, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts