voodo Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag är på ett uppdrag i San Fierro som man ska göra åt Woozie eller vad han nu heter. Men när jag just ska börja står det ''You need more practice underwater before you can start this mission'' . Och hur gör man för att få mer underwater skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Jag är på ett uppdrag i San Fierro som man ska göra åt Woozie eller vad han nu heter. Men när jag just ska börja står det ''You need more practice underwater before you can start this mission'' . Och hur gör man för att få mer underwater skills? Tror det handlar om hur länge man pallar hålla andan? Alltså stamina? Right? :'( Om jag har rätt så kan du träna upp stamina på gymmet iallafall. ^^, eller dyka? Edit: Damn you CurunirOfValinor! Redigerad 16 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Vad låter mest logiskt? Springa mycket? Äta pizza? Nej, hm, vad kan det tänkas vara? Nu vet jag.... DYKA! Redigerad 16 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det är hur länge du kan hålla andan under vatten, dvs, för att träna upp detta är det bara att simma mycket under vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tror inte att det är Stamina, det är Lungkapacity (stavning?) eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det har du så rätt i samuelszon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts