Galenhund Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Enligt level 7 så är GTA Liberty City Stories försenat åtminstonde en månad eftersom Rockstar vill lansera sitt pinigsspel först, någon som vet mer? Jag tycker personligen att uppgifterna om att Libery City Stories är försenat låter trovärdiga med tanke på att Rockstar inte har släppt någon som helst information om PS2-släppet trots att det är mindre än två veckor kvar till den premilinära lanseringen. Dessutom tyder ju det faktum att datumet är just premilinärt också på att spelet är försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Skit också! Då tar det ju ännu längre tid tills det kommer på PC. Jaja... men det ska bli spännande hur rockstars pingisspel ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Naaaaj :'( Men det var la väntat eftersom rockstar inte ens har släppt bilder än på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Ge mig en bättre källa än lvl7 please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 NEEEEJJJJJJJJJ...LCS kommer i juni :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Btw... finns det någon hemsida om det där pingis-spelet dom skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Btw... finns det någon hemsida om det där pingis-spelet dom skulle göra? klick me you bastard Redigerad 16 april, 2006 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Verkar vara en svensk med i spelet vilket bådar gott. http://www.rockstargames.com/tabletennis/ Edit: Klicka på players och välj "Jesper", en riktig jävel på 109 pannor, hur f*n ska han orka hänga med i tempot. Redigerad 16 april, 2006 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Här har ni länk till den påstådda förseningen: http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=2408 Vet inte hur trovärdiga level 7:s uppgifter brukar vara men det finns ju egentligen ingen anledning till att betvivla just den här (förutom att det inte står officiellt på Rockstars hemsida ännu förstås). Redigerad 16 april, 2006 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fan, de misslyckats både med den riktiga pingiskänslan samt ljudet ifrån racket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Fan, de misslyckats både med den riktiga pingiskänslan samt ljudet ifrån racket Och hur kan du veta det? Har du gjort det där hemliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Och hur kan du veta det? Har du gjort det där hemliga? Jag tittade på videorna? Låter som ett jävla skolracket, bollen är överdimensionerad, bollen går långsamt, de har skum teknik, de spelar defensivt ser det ut som. Och jag tycker nog att jag är kvalificerad nog då jag har spelat elitpingis i många år. Tränar i samma grupp som ett elitserielag. Redigerad 17 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hur sjutton kan man prioritera som R*? Jag brukar säga att jag älskar dom vad dom än ger sig in på men det här? Först så var LCS försenat till PSP vilket inte gjorde mig så mycket med tanke på att jag köpte USA Importen. Men nu, prioritera ett pingis spel före ett GTA-Spel? Kort sagt: "What is wrong with you, R*?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts