VaXXoR Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tja. Jag vill ha ett nytt bil spel (Till data). Nu har jag flat out och något need for speed är jag inte intresserad av. Men toca race driver 3, är det någon som kört det ? Ser bra ut tycker jag. Om någon har det så säg gärna om spelet är värt att köpa och om det är bra. Ge gärna tips på andra bil spel också. Webhallen/toca race driver3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag köpte toca race driver 3 igår till PS2 och det var värt det!! Väldigt bra grafik och mycket bättre än tvåan. kul historia och en massa fräcka bilar. man kör off road, rally, formula och tom motorcyckel!! Racen laddas upp as snabbt!! Som om det vore till PC! väldigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag ska lätt köpa detta spel, spelar till och med 2:an än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts