tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Hmm, kanske ska dra upp Viasat boxen upp till mitt rum nu. Orkar inte med mitt Canal Digital längre, kollar bara på 5an. Kan du inte ha båda? Edit: Just nu visar TV6 Star Wars. Det ska de nu göra varje onsdag. Redigerad 10 maj, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Kan du inte ha båda? Edit: Just nu visar TV6 Star Wars. Det ska de nu göra varje onsdag. Nej, mamma får väll också ha något så hon kan kolla på sitt Hallmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nej, mamma får väll också ha något så hon kan kolla på sitt Hallmark. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Alltså jag är lite sen när det gäller det här men jag bor i lägenhet och har Svt1,2 3an ztv mtv 5an hela köret. Men nu på Ztv kanalplats är det nya Tv6 (som verkar segt eftersom dom visar star trek på eftermiddagarna) Kan jag ha ZTV och TV6? eller är ZTV borta för alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6. TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud. Fan också, aja, orka läsa igenom hela topicen Såg iafl för en stund sen att vi har TV6, såg Simpson, okej för att jag sett det avsnittet men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nej, ZTV är inte borta från alltid. Men det bytte väl till en ny plats. Man blir väl tvungen att göra en kanal sökning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Alltså jag är lite sen när det gäller det här men jag bor i lägenhet och har Svt1,2 3an ztv mtv 5an hela köret. Men nu på Ztv kanalplats är det nya Tv6 (som verkar segt eftersom dom visar star trek på eftermiddagarna) Kan jag ha ZTV och TV6? eller är ZTV borta för alltid? Har du låda från boxer, viasat eller canal digital så kan du få in ztv. *edit annars om du vill se ztv så kan du gå in här. Redigerad 10 maj, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ännu en ny porr kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Har du låda från boxer, viasat eller canal digital så kan du få in ztv. *edit annars om du vill se ztv så kan du gå in här. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Den hära "nya fräsiga" tv6 är ju i princip ztv fast utan den lilla musik de sände. Ztv är ju numera endast en värdelös och tråkig musikkanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) "ZTV på samma kanalplats i MKB Viasat gör en del förändringar med sina kanaler. Bl.a. TV6 och ZTV. Detta gäller inte MKB Kabel TV. Vi kommer att ha kvar ZTV på samma kanalplats. Den nya TV6 tar vi inte in. Kanalen är inte gratis i kabel TV och vi arbetar med att minska basutbudet enligt vår överenskommelse med hyresgästföreningen. Förändringaran av basubudet är beräknade till i höst." Mina kommentarer: Hit med kanalen! Redigerad 11 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts