skribb Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 U go girl Mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Bah. Jag kollar ändå på tv för sällan för att jag skall orka bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 "6:an" har för mig bytt ut gammla ZTV, som nu mer eller mindre är bara musikkanal. Vad jag har fattat så ska det vara mycket roliga serier, filmer och sport i denna kanal så enligt mig låter detta som något väldigt väldigt bra. Ska söka lite kanaler sen kanske har båda ...men kan någon som ha båda berätta hur ZTV ser ut nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hehe, från början var ju ZTV 99% musik.. Sen kom det lite serier och filmer då och då, nu på slutet var de ju typ 75% filmer/serier Terminator3 kl22.00.. ska man kolla? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har inte ZTV nu längre när jag fick TV6 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 TV6 passar mer in på min TV-stil (sen har man ju fortfarande MTV ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har inte ZTV nu längre när jag fick TV6 :'( Testat att göra en kanalsökning? Annars kan du kolla igenom din kanallista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Jag har inte ZTV nu längre när jag fick TV6 :'( VA? Tänk så har inte jag det heller, för bor inte du osse i skåne? Dom kanske klipper vår kanal =( EDIT:Nej jag har inte heller den mer =( VIlken tur att jag aldrig kollade på den kanalen då Redigerad 9 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) VA? Tänk så har inte jag det heller, för bor inte du osse i skåne? Dom kanske klipper vår kanal =( Jag har iaf... (Boxer) Edit: Terminator3 börjar alldeles strax! Redigerad 9 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Jag har iaf... (Boxer) Hmm okej vi ska osse inskaffa det senare.. EDIT:Ska dock inte se T3 har den på dvd o sett den..tusen ggr? Ser Skicka vidare på tv3 istället mkt bra än så länge så den kan ni se om ni vill =) Redigerad 9 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Får göra en kanal-sökning, när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Går det att se på 6:an med kabelTV? (dvs. gratis kabeltv som alla i lägenhet i stad har) borde ju gå med tanke på att jag har ZTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Går det att se på 6:an med kabelTV? (dvs. gratis kabeltv som alla i lägenhet i stad har) TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6. TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 VA? Tänk så har inte jag det heller, för bor inte du osse i skåne? Dom kanske klipper vår kanal =( EDIT:Nej jag har inte heller den mer =( VIlken tur att jag aldrig kollade på den kanalen då Hmm... måste vara 08rna som har bestämt det. Men du har säkert rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Mina kompisar har fortfarande ZTV medan jag fick TV6 och nu kan jag se CL finalen medan de inte kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 ZTV försvann för mig med. Men nu har man TV6 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Funderar verkligen grovt påatt skaffa mig Viasat parabol. Men då miste jag min kära "femman". Så jag vet liskom inte hur jag sak göra. Boxer är för fags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 6an är värkligen mysig, mot alla andra kanaler mitt på dagen I'm loving it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Funderar verkligen grovt påatt skaffa mig Viasat parabol. Men då miste jag min kära "femman". Så jag vet liskom inte hur jag sak göra. Boxer är för fags. Wörd på det med Boxer. Skit kanaler man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Hmm, kanske ska dra upp Viasat boxen upp till mitt rum nu. Orkar inte med mitt Canal Digital längre, kollar bara på 5an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts