Curly Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det finns ju redan TV6 :S Nej. Döpte om sig till Viasat Nature/Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Kommer det att sändas via comhem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vänta nu.. om man bara ha typ 1an 2an och 4an, så får man 6an också då ? .. har inte läst igenom tråden faktist.. orkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vänta nu.. om man bara ha typ 1an 2an och 4an, så får man 6an också då ? .. har inte läst igenom tråden faktist.. orkar inte Antagligen inte eftersom det är Viasat, ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Men om man har 3:an? Får man den då? Redigerad 16 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vem kan tänkas ha köpt 7an då? ' jag . kanske också är reververad och under pruduktion att komma "snart". ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Antagligen inte eftersom det är Viasat, ? Nä, antagligen inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bdullha Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okeeej!? Nu börjar ja fatta att världen e konstig Redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Yay en ny kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vänta nu.. om man bara ha typ 1an 2an och 4an, så får man 6an också då ? .. har inte läst igenom tråden faktist.. orkar inte Du får sexan om du har en vanlig digitalbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Du får sexan om du har en vanlig digitalbox. Jag har ingen digitalbox. Jag har kabelty.Men jag har ju 3:an och ZTV så då får jag väl också TV6 eller? Redigerad 16 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Du får sexan om du har en vanlig digitalbox. Just det jag inte har fan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Nice! Hoppas dom inte visar massa skit som alla TV4-kanalerna gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Top Model, Simpel Life etc. Okej. Det säger mig knappt någonting men jag förstår vad du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag har ingen digitalbox. Jag har kabelty.Men jag har ju 3:an och ZTV så då får jag väl också TV6 eller? TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6. TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 TV6 sänds fritt i det digitala marknätet vilket innebär att alla med en markbox, även de som saknar betal-TV abonnemang för det digitala marknätet kan se TV6. TV6 ingår även i Viasats utbud för satellit-och bredbands- Tv tittarna samt i kabel-TV operatörernas utbud. JÄss! Tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Maybe så skaffar jag å ser påp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Manligare? Är TV3 kvinnlig eller? Jävla horor. U go girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Manligare? Är TV3 kvinnlig eller? Jävla horor. Jag tror att de inte ser på det sättet. Jag tror att de menar att det inte ska vara lika "barnsligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Just det jag inte har fan då Kanske dags att skaffa en då? Snart blir det ju svart i rutan för er som fortfarande tittar på analogt. Men att Viasat ska starta en ny kanal som visar långfilmer flera gånger i veckan och som dessutom är helt gratis låter ju nästan för bra för att vara sant. Härligt Viasat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts