aikjonas12 Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Mitt nya rekord på min syrras dator är *trumvirvel* 137.297 sekunder! Dock så fick jag det genom att min syrras dator suger bäverpung, så varje gång man gjorde en ganska svag rörelse, så gick allting in i slowmotion, fast inte min fyrkant. Så därför så blev det jättelätt! På min andra dator kan man trycka på raden där uppe där det står Escapa så stannar allt men tiden fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hehe oki ska lära er man gör såhär du klickar igång spelet så att dem rör på sig sen högerklickar du på den röda fyrkanten och väljer egenskaper sen ere bara låta en stå på i 5 miljoner dagar om du vill funkar asbra kolla detta bara hade träning i två timmar så har låtit den stå under tiden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Rätt bra på andra försöket: 77 sekunder *EDIT* BAJS!!, syns knappt, men ni ser väl att det står 77 på bilden? Redigerad 20 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Min kompis har en as seg dator [128 MB RAM typ 1.0 GHz proccessor....] så det gick as sakta och ibland stannar t.o.m klossarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hehe oki ska lära er man gör såhär du klickar igång spelet så att dem rör på sig sen högerklickar du på den röda fyrkanten och väljer egenskaper sen ere bara låta en stå på i 5 miljoner dagar om du vill funkar asbra kolla detta bara hade träning i två timmar så har låtit den stå under tiden: LOL Det är ju fusk men jag var riktigt värdelös klarade typ 20 sek max sen fick jag damp :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ingen slår mitt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 33.406 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hrhm *host* svårt*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hrhm *host* svårt*host* Fuskat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Fuskat eller? Nej, Detta är en ganska enkel liten sak Edit: Nytt rekord Redigerad 24 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hehe oki ska lära er man gör såhär du klickar igång spelet så att dem rör på sig sen högerklickar du på den röda fyrkanten och väljer egenskaper sen ere bara låta en stå på i 5 miljoner dagar om du vill funkar asbra kolla detta bara hade träning i två timmar så har låtit den stå under tiden: Haha, det gör antagligen Amerikanska piloter också Högerklickar på den röda knappen på spaken och tar egenskaper och tar en tupplur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hehe det tror jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 REKORD!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Snark... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Utbildar mig till pilot o klarade 29.5 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Har klarat det på CA 30 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) ]Jag tror jag klara 27 förrut utan cheat Edit:Nytt Rekord utan cheat (:!!! MEd cheat Redigerad 17 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 De första 5 gångerna: 5 sekunder ungefär. Den sista: 17.344 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts