The_go Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 16.118 sek. Va svårt när de började gå snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Krigsföringen börjar i Gud håller svaren till alla frågor, fortsätter i denna tråd - pilottest - och har sin avslutning i fotbollspremiärtråden samt sömnproblemstråden. Bomber och granater. Yikes. Väldigt imponerande minsann. Fascismens kortvariga segertåg har aldrig målats upp så rättfärdigt. Åtminstone inte på ett forum där medelåldern ligger på 7 bast. Vad har vi att vänta oss härnäst? En reinkarnation av Upplysningens Paris måhända? Jag vill se parisarna ta till vapen. Jag vill känna doften av koagulerat blod och seger i luften. Jag vill se vandringen mot Marsfältet, och jag vill höra hesa röster skräna högt och vilt: "Robespierre! Robespierre! Robespierre!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Klarade typ 13. Testa mitt spel på level 70 då. [ länk ] Wow, thats so fu-ing nice! Som en drog!!! 67 poäng på lvl 70. Redigerad 17 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 11 sec Carl min gamle vän! Jag klarade 13 sekunder på typ 3:de försöket. Men om jag kommer in som pilot så kan jag byta med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Wow, thats so fu-ing nice! Som en drog!!! 67 poäng på lvl 70. ... klarade 82 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 ... klarade 82 idag. Fick 86 nyss. Dock men en jävla massa tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fick 86 nyss. Dock men en jävla massa tur... Är ju bara att lära sig rörselserna utantill eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Är ju bara att lära sig rörselserna utantill eller? Nej den slumpar ut och gör nytt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Är ju bara att lära sig rörselserna utantill eller? Rörelserna är väl slumpade? (Notera att jag fick 86 på lvl 70 i Patriks spel, inte pilottestet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Rörelserna är väl slumpade? (Notera att jag fick 86 på lvl 70 i Patriks spel, inte pilottestet). Har varit likadant varje gång jag har gjort det. men jag har iofs inte kommit längre än 20 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Japp, allt är slumpat. ... 101 nu. Dock håller Tiger rekordet med 107. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Har varit likadant varje gång jag har gjort det. men jag har iofs inte kommit längre än 20 sekunder. Men det är fortfarande Patriks spel han talar om, inte pilottestet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Men det är fortfarande Patriks spel han talar om, inte pilottestet! Oj, sorry :"> :"> :"> :"> *sitter i ett hörn och skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Fick bara 51 pa lvl 70 EDIT: Nu vill inte mitt tangenbord vara svenskt, kan inte skriva *A 'A' och 'O' som jag kunde for 5 min sen Redigerad 18 april, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Fick bara 51 pa lvl 70 EDIT: Nu vill inte mitt tangenbord vara svenskt, kan inte skriva *A 'A' och 'O' som jag kunde for 5 min sen Jag vet hur det kanns ..ooops. jag menade inte att spamma.. Redigerad 18 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 84 på level 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hehe vet itne riktigt hur jag bar mig åt jag sväär att den inte är photoshopad eller paintad utan ren tur kan man säga kan checka om det finns nåt "filmningsprogram" så jag kan bevisa att det är jag som gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hehe vet itne riktigt hur jag bar mig åt jag sväär att den inte är photoshopad eller paintad utan ren tur kan man säga kan checka om det finns nåt "filmningsprogram" så jag kan bevisa att det är jag som gör Jatack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) REKORD för mig 18 sek Redigerad 19 april, 2006 av glenninho13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Mitt nya rekord på min syrras dator är *trumvirvel* 137.297 sekunder! Dock så fick jag det genom att min syrras dator suger bäverpung, så varje gång man gjorde en ganska svag rörelse, så gick allting in i slowmotion, fast inte min fyrkant. Så därför så blev det jättelätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts