chucky.swe Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 14.456 som mest ShiitGreajer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Klarade typ 13. Testa mitt spel på level 70 då. [ länk ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Klarade typ 13. Testa mitt spel på level 70 då. [ länk ] Vad fan ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Vad fan ska man göra? Undrar jag med. Ser bara en bassa blå snurande stavar? Redigerad 16 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vad fan ska man göra? Lol, tryck på GO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Lol, tryck på GO. Och sen, vad ska man göra då? Vad är pricken till för...? Redigerad 16 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Och sen, vad ska man göra då? Vad är pricken till för...? Samma princip som testet, fast i spelet här ska man styra den med pilarna istället för med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Samma princip som testet, fast i spelet här ska man styra den med pilarna istället för med musen. Okej, det är inte kompatibelt med mac värkar det som...eller nåt .Får testa det på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Okej, det är inte kompatibelt med mac värkar det som...eller nåt .Får testa det på tisdag. Jodå, det ska den vara, kan bara bero på att du inte har senaste flash playern installerad. Aja, back on topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Klarade typ 13. Testa mitt spel på level 70 då. [ länk ] Haha, va coolt. Fick 107 poäng på level 70. -- På "Pilottestet" klarade jag av som max 18 sekunder typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Bäst? http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/606281.JPG Redigerad 16 april, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Är det nåt som hoppar fram så ens hjärta lägger av? Nope, oroa dig inte. Edit: Kan bara säga att färg och hastighet samt storlek på blocken kan ändras genom att gå in på 'Visa källa'. Sen sparar du den i .html format. Redigerad 16 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 . http://thecopy.mine.nu/rekord.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tiden är inne. Tyska fanorna viftar celebralt bredvid de italienska! FASCISMEN och NAZISMEN, hand i hand! Jag - Benito - ler mitt klassiska leende; det är en stor dag för högern. "AAH, ZE HÖGEREXTREMEN!!" skriker Adolf med sin nasala stämma bredvid mig, och jag skrockar lite högtidligt och rullar tummarna; Francesco ska allt få... ATTACK!! Bomber och granater. Kängor, brunskjortor och italiensk fåfänga; tillsammans, enade, en stor dag för högern. Adolf är i sitt ess; han gastar som aldrig förr. Ändå ser han ganska patetisk ut, i sin stärkta krage och lortiga boots: det är ju, trots allt, jag, som är fadersgestalten. Kriget är nu i full gång!! Blodet sprutar, kanonerna ljuder och människor dör; aah, döden, ständigt närvarande på de stora fälten!! Vackert och välartikulerat spam, tillhör det goda i livet. Kändes inte mer än rätt att lyssna på "The Ride of Valkyries" av Wagner medan jag läste era krigsskildringar. Nicely played. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Vackert och välartikulerat spam, tillhör det goda i livet. Kändes inte mer än rätt att lyssna på "The Ride of Valkyries" av Wagner medan jag läste era krigsskildringar. Nicely played. Tack. Jag hoppas att du läste hela krigsförningen i rätt följd, också? Och får vi inte alla Wagner i bakhuvudet då det rör sig om antisemitism och landerövring...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tack. Jag hoppas att du läste hela krigsförningen i rätt följd, också? Och får vi inte alla Wagner i bakhuvudet då det rör sig om antisemitism och landerövring...? Oh! Det finns flera episoder i detta krigsdrama? Härligt. Har ni funderat på att sätta upp det som en pjäs? Jag ser exklusiva 3-rätters middagar på Berns och kokainsnortande på toaletten med Micke Persbrandt, framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Har klarat 22 sekunder på pilot testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Oh! Det finns flera episoder i detta krigsdrama? Härligt. Har ni funderat på att sätta upp det som en pjäs? Jag ser exklusiva 3-rätters middagar på Berns och kokainsnortande på toaletten med Micke Persbrandt, framför mig. Persbrant ska spela Hitler och Maria Bonnevie Eva Braun. De ska ha sex på scenen. Premiär den 7 maj. Krigsföringen börjar i Gud håller svaren till alla frågor, fortsätter i denna tråd - pilottest - och har sin avslutning i fotbollspremiärtråden samt sömnproblemstråden. Bomber och granater. Yikes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 18.386 sekunder. Jag tror det är en apa som man styr. Vet ni varför ? Får se om ni kan erat Vice City nu. På radioreklamen i VC så är det en reklamsnutt om TV-spelet Genotron. Den "coola" gubben säger då om ett av spelen: "swing from green dot to green dot with your red square monkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 11 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts