Mathias Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Har letat ett tag på google efter en på svenska men alla är på engelska, inget problem att förstå engelskan egentligen, tycker bara att det skulle vara enklare att koncentrera sig på vad som står om man slipper tänka på det helt. Så är det någon som kan tipsa om en bra tutorial för C eller liknande språk som ni kanske rekomenderar framför C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ja ni som inte vet vad jag menar med C kan kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Du bör inte förvänta dig att hitta något på svenska, då till och med svenskar oftast skriver tutorials på engelska. Tro mig, det är mycket svårare att förstå en svensk programmerings-tutorial än en engelsk. Om du absolut måste ha på svenska, borde du köpa (eller tanka) en bok. För övrigt rekommenderar jag C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Du bör inte förvänta dig att hitta något på svenska, då till och med svenskar oftast skriver tutorials på engelska. Tro mig, det är mycket svårare att förstå en svensk programmerings-tutorial än en engelsk. Om du absolut måste ha på svenska, borde du köpa (eller tanka) en bok. För övrigt rekommenderar jag C++. Okej, kanske ska rikta in mig på det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 STOR www.cplusplus.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Finns en nybörjarguide till c++ på blinkenlights.se. Men c++ är inte lätt att börja med direkt. Eftersom c++ är rätt likt php kanske du ska börja med html>php>c++ så kanske det blir lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts