MiRRe Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Nej, men det har du. Jo tack jag vet...Men jag kom ändå inte ihåg det.. EDIT:Vad har det med första posten av mig o göra?? Redigerad 15 april, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Okej, ni har postat många bra trådar men ingen, jag upprepar det ingen tråd slår den när TöllsjöJugge bevisade att truth hasch med yetin och när han hittade en indian by MEN FY FAN!! Jag som inte trodde på det först... Där fick jag så jag teg, tror nog jag ska leta upp den där indian byn och försöka hitta The Truth och Yetin röka på, mariner också ? Fy, vilket spel, trodde inte att man skulle få se nåt sånt, men det finns ju bildbevis. Och ni som klagar på kaviltén kan ta sig i brasan och försvinna, ni ser ju att dom är äkta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jo tack jag vet...Men jag kom ändå inte ihåg det.. EDIT:Vad har det med första posten av mig o göra?? Men duuuh, han skulle visa att du faktiskt hade gjort det och att det var en av dina första posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hmm... Jag minns någon tråd där det hejvilt diskuterades någon form av hemlig grotta man kunde komma till i... VC? Så var det en vänlig själ som lade upp en bild på hur man kom till grottan. Och den illustrationen av grottan finns fortfarande kvar på min näthinna. Är det någon som har bilden eller länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hmm... Jag minns någon tråd där det hejvilt diskuterades någon form av hemlig grotta man kunde komma till i... VC? Så var det en vänlig själ som lade upp en bild på hur man kom till grottan. Och den illustrationen av grottan finns fortfarande kvar på min näthinna. Är det någon som har bilden eller länken? Jag minns med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32724&hl= Kolla dödar med stils post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Ett roligt aprilskämt jag hittade. (2003) Aprilskämt Redigerad 16 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag minns med... Bwahahah! luddee är en riktig konstnär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Bwahahah! luddee är en riktig konstnär! His god, werry god, but not the best. Töllsjöjugge FTW: Tack! men nu kommer bilden, min bror skickade den från hem-datorn, det är några bilder, typ stugan och när dom röker, glömde säga att en grupp marines var där inne med, hel skumt! men iallafall, Enjoy! Redigerad 16 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 His god, werry god, but not the best. Töllsjöjugge FTW: Men hans är så tillgjort på något sätt. luddee är ju helt seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Men duuuh, han skulle visa att du faktiskt hade gjort det och att det var en av dina första posts. Aha okej =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35416 Dar har ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35416 Dar har ni Nehepp, inga reaktioner dar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nehepp, inga reaktioner dar inte Jag la faktiskt till deti första posten. Den var rolig Nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag la faktiskt till deti första posten. Den var rolig Nöjd nu? Jofan, det varmer Satan vad mina inlagg ar innehallslosa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Idiot- tråden (läs igenom hela tråden) Jag försöker sammanfatta det på något konstigt vänster ... Redigerad 18 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Jag försöker sammanfatta det på något konstigt vänster Den fick inte det dramatiska intryck du hoppats på, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Idiot- tråden (läs igenom hela tråden) Jag försöker sammanfatta det på något konstigt vänster ... Haha, sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Den fick inte det dramatiska intryck du hoppats på, va? Nej, inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Irreterad på XeLoriOn? Men han var ju jättejobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts