Revenger Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hej, jag är rätt ny på forumet, och har inte haft någon tur i sökningen, så jag tänkte fråga i en ny tråd. Jag har precis fått tag på GTA San Andreas efter mycket om och men, men jag har upptäckt att grafiken är hemsk! Jag kan spela på den lägsta inställningen, men det är knappt. Så därför undrar jag om jag borde skaffa något program som kan skynda upp grafiken, eller något sådant, eller om jag helt enkelt ska slänga min halvårs-gamla dator? Tack på förhand. /Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Vad har din dator för grejer? Redigerad 14 april, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Finns inget program som skyndar upp grafiken.. Men prova att..Uppdatera Drivrutinerna på grafikkortetUpplösningen segar ner mycke, sänk den till 800 X 600 eller mindreSänk view distanceSänk Effekterna till Very LowVad har du för grafikkort? @Kire21: Om datorn är under Minium så borde det inte alls fungera.. Jag har haft en dator som stämde med minium kraven och där laggade det inte.. Redigerad 14 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har en inte allt för avancerad HP, Celeron 2,85 GHz, 512 MB Ram, Intel R Grafik. Alltså inget hightech, men har kört flera avancerade spel, men nu tog det tydligen stopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har en inte allt för avancerad HP, Celeron 2,85 GHz, 512 MB Ram, Intel R Grafik. Alltså inget hightech, men har kört flera avancerade spel, men nu tog det tydligen stopp! ermm.gif Ska fungera tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Tror det va Tackleberry?...men någon har skrivit en guide för att få lite extra FPS...återkommer om jag hittar den. Edi: nepp Pain to the max var det, Här har du den Redigerad 14 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har en inte allt för avancerad HP, Celeron 2,85 GHz, 512 MB Ram, Intel R Grafik. Alltså inget hightech, men har kört flera avancerade spel, men nu tog det tydligen stopp! Hmm.. Kontorsdator, borde ju gå bra att spela, men är lite tveksam med det där grafikkortet, mina kunnskaper recker bara till Nvidia och ATI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Qouad, tack, nästan så du skulle få en kram! Har inte testat än, men det var något liknande jag sökte! Edit: Nej fan, grafiken flyter lite bättre, men det ser ut som om jag har gjort spelet själv i Paint. Alla mina kopisar snackade om grafiken som nästan var som en film, men tydligen pallade inte datorn med det. Så tillbaka till VC nu... Tack för ett trevligt bemötande! Redigerad 16 april, 2006 av Revenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vsg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts