MiRRe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En rabarb flera rabarber....tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En rabarb har jag jag alltid trott (well, inte för att jag brukar tycka till om rabarber rät tofta dårå), men om det står rabarber i SAOL är det nog så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En rabarb har jag jag alltid trott (well, inte för att jag brukar tycka till om rabarber rät tofta dårå), men om det står rabarber i SAOL är det nog så. Men vi tog ju upp just det exemplet på Svenskan? Kommer du inte ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Men vi tog ju upp just det exemplet på Svenskan? Kommer du inte ihåg? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej. Häng med på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 En rabarb låter bättre, men jag skulle tro att det heter rabarber. Det heter ju rabarberpaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Hmm.. ar det valdigt dumt att dra upp den har traden, bara for att fa veta vad bastu heter i plural? Isafall ber jag om ursakt justja.. jag sager rabarb. Redigerad 18 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hmm.. ar det valdigt dumt att dra upp den har traden, bara for att fa veta vad bastu heter i plural? Isafall ber jag om ursakt justja.. jag sager rabarb. Jag tror det heter bastu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts