Corleone Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Inte pinsamt, men mer eller mindre jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har inte med mina föräldrar längre men när jag var typ 12 så gickjag på stan med mamma ibland och då gick hon och skrek mitt namn så fort ja inte var inom hennes synhåll(typ en halv meter bakom) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Tycker det är lite pinsamt ibland. Men det beror på vilka man möter, särskilt eftesom mi n kära mor jobbar som lärare på min skola. Men om man t.ex möter "gangster yoyo wassup my niggha man?" gänget (inget illa menat mot dom ) så är man ju lite rädd över att dom ska kommentera dagen efter... Men en vanlig kompis är det ingen fara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 (redigerad) Mina föräldrar är asjobbiga på skolavslutningar *EDIT* Vote: Ibland Redigerad 20 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts