Mr Mister Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 När man var i 13-17-årsåldern var det väl värst. När man är vuxen och är ute med sina föräldrar är det en annan sak. Då är det mer att man gör saker ihop utan att "tvångsumgås". Men jag vet hur det var när man var yngre, man gick typ antingen 10 meter framför eller bakom när man var ute och gick med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Ibland men det är inte ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Omg, nu säger min pappa "Om det är fint väder, så tycker jag vi åker in till stan" (stockholm). As pinsamt ju, och det är ju en lördag. Då är det typ fullt me folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Omg, nu säger min pappa "Om det är fint väder, så tycker jag vi åker in till stan" (stockholm). As pinsamt ju, och det är ju en lördag. Då är det typ fullt me folk. Han kan ju inte tvinga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Han kan ju inte tvinga dig. Nee men så lätt går han inte med på att jag är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tycker inte det är pinsamt. I alla fall om dom är som vanligt, visst om de gör bort sig kanske det är en annan sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej, jag tycker inte det är pinsamt. Säger samma sak som Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Skäms defentivt inte! Varken när jag är med mamma eller pappa. Alla mina vänner tycker min far är en väldigt skön filur och det är han så jag tycker mest det är roligt att gå på stan med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Skäms inte.,. Brukar gå på stan med mamma och så, mycket bättre, eftersom då betalar ju hon Mina föräldrar är schysta, inget att skämmas över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag skäms aldrig över mina föräldrar, det borde nog vara dom som skäms över mig så som jag håller på. Jag finner ingenting pinsammt och gör narr av mig själv för att jag tycker det är kul. Men mina föräldrar? Nej, dom vet när dom ska vara 'normala'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hon skulle åtminstone kunna tagit en vagn eller nåt. En hel vagn för ett par trosor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej, varför skulle det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej, varför skulle det vara det? Du har inte åldern inne, leker ju typ fortfarande me pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ibland är det pinsamnt när min pappa ska skoja med mig, och typ försöker hålla mig i handen när vi ska gå över en väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) För mıg är det jätte pınsamt när mın mamma följer med mıg tıll stan. Lıksom... en grupp snygga tjejer går förbı och jag går med mamma... Tror ej det är pınsamt för henne... Redigerad 14 april, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Tycker det inte alls är pinsamt att gå med föräldrar på stan. Morsan jobbar ju på skolan som elevassistent, men det är inte så pinsamt att ha morsan på skolan springandes så länge inte hon pratar med en fjantig röst till mig. Redigerad 14 april, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) VOTE: Ibland. Redigerad 14 april, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Klart det är pinsamt för fan, jag går ut själv med polarna eller släkten, eller farbror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Klart det är pinsamt för fan, jag går ut själv med polarna eller släkten, eller farbror VA!?!? SJÄLV!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts