VaXXoR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Själv tycker jag det är ganska pinsamt att ha dom i närheten när man är ute. Försöker mig hålla mig ifrån dom när någon tjej kommer för bi eller något. Inte för att ja skämms över dom, men dom kan vara lite pinsamma ibland. Typ ropa på mig högt (med töntig röst). Det brukar min far göra. Min mamma är pinsam på sina sätt Så vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Aldrig ute med mina föräldrar. Men visst det ar pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Jag bryr mig inte direkt. Men jag gillar inte att vara ute med min mamma, men det är inte för att jag skäms över henne. Jag anser man ska vara stolt över sina föräldrar, no matter what. Andra kan säga vad de vill, mina föräldrar står högre på min lista. Jag håller inte med alla deras åsikter, men det spelar ingen roll. De är mina föräldrar, men jag har mina egna åsikter i frågor. Redigerad 14 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ibland är det skämmiga men för det mesta så bara går jag brevid de och har min mp3 och lyssnar på den istället för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det var pinsamt för 5 år sedan. Nu är det mest kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ibland Det är bara Morsan som e pinsam, när man har nåt kring munnen kommer hon och spottar på sitt finger och börjar torka bort det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ibland Det är bara Morsan som e pinsam, när man har nåt kring munnen kommer hon och spottar på sitt finger och börjar torka bort det :'( Vilket är värst, gå runt med morsan eller gå runt med kladd runt munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Inte direkt ... ibland. Min morsa råkar arbeta på min skola ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Vilket är värst, gå runt med morsan eller gå runt med kladd runt munnen? Att gå runt med morsan kan skapa ett ryckte så de e nog värre.. Och en gång när hon skulle köpa underkläder så sprang hon runt med dom i handen hela vägen till kassan Redigerad 14 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Att gå runt med morsan kan skapa ett ryckte så de e nog värre.. Och en gång när hon skulle köpa underkläder så sprang hon runt med dom i handen hela vägen till kassan Ska hon sätta dem på huvudet istället, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 När man var mindre var det pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ska hon sätta dem på huvudet istället, eller? .. Det skulle inte förvåna mig om hon skulle göra det Hon skulle åtminstone kunna tagit en vagn eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är aldrig ute med dom men om jag e det så är det skämmigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Brukar knappt vara ute me dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej tycker inte att det är pinsamt att gå ut med mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Ja, jag tycker det är pinsamt. Jag har inget imot dom eller något sådant, tror att det bara har med åldern att göra. Inget konstigt alls att en 16-åring skäms över dom. Det kommer nog garanterat med åldern och då tiden är inne är man stolt istället. Edit: Förövrigt var det Cortez sa klokt. Redigerad 14 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tycker inte det är så pinsamt, men ibland är de det, beroende på situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej det tycker jag inte. Mina föräldrar är skitsköna folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej ibland dock inte ofta för jag skäms inte över dom som skapade mig =P Nä men jag älskar mina päron så e det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts