DrStupid Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Jag är den onda vetenskapsmannen som avslutar allting med att släppa ett mycket farlig kärnvapen mitt över allihopa. -Ni ska få se! NI SKA FÅ SE! MUHAWHAWHAW! HAHAHAHA! -"Nuclear Missile Launched. Please Choose Your Target." -MWHAHAHA! *Pip* -Thanks for choosing your target. The bomb will blow itself on the dumbest idiot in the known universe. -MWHAHAHA! -Target found. The targets name is... -MWHAHAHAHA! -...DrStupid! -WTF OMFG HAXX LOL ROFL AHRG FFS NO! umm... iallafall... Jag har ingen aning. Jag tycker det är roligast att prata mig igenom förhandlingar. Någon som vet vilket alternativ det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 -"Nuclear Missile Launched. Please Choose Your Target." Man väljer ju faktiskt mål innan man avfyrar stridsspetsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Man väljer ju faktiskt mål innan man avfyrar stridsspetsen. .aZzå han e sånn jävla n00b azZå... typ... Anarki är tufft. Mycket genomtänkt ideologi... eller inte. Att kasta stenar är å andra sidan extremtufft. I'll go for that one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Den som flyr därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Den som flyr därifrån... När och vart ska vi mötas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Detta är en bra poll Jag är nog fortfarande anarkisten, även om kravallpolis lockar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är nog kravallpolisen. Ändrat mig. Kravallpoliser får ju rida häst. Ska vi slåss, the Dude? *Greppar min lans* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag skulle nog kunna finna mig vara en anarkist. Eller något. Inte fascist iallafall. Kanske snuten. Fast lite mer åt att vara anarkisten. Eller kanske polis. Men jag tror nog mer på anarkist. Det beror nog på vad mamma tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Polis, dom har ju alla utrustningar. Dom ser alltid så cool ut med sin kravallutrustning. En fråga, vilka var det som slog sönder centrala gbg 2001? anarkister eller fasister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag skulle nog kunna finna mig vara en anarkist. Eller något. Inte fascist iallafall. Kanske snuten. Fast lite mer åt att vara anarkisten. Eller kanske polis. Men jag tror nog mer på anarkist. Det beror nog på vad mamma tycker. Stenkastande polis, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Vafa... Har jag skrivit det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 ’K. En liten modifikation sen sist; jag står fortfarande i anarkisternas led och trallar arbetarsånger och kastar gatsten. Oja. Men men men. Det som är viktigt att anmärka this time around är min utstyrsel. Har jag någonsin haft en Che Guevaratröja eller palestinasjal så är det glömt sedan länge. Vad ni ska visualisera er är en smal gosse med eftermiddagsstubb och svart, kortärmad cutaway-skjorta, tillhörande svart, smal slips och Zapatist-tygmärke på vänsterarmen. Nedre hälften av hjälten pryds av pösiga, slitna jeans och låga all stars. Ska man släppa lös the fucking fury och vända uppochner på samhället ska man göra så med klass. Ehm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är den som står och knarkar och dricker och kastar stenar på grisjävlar, slår sönder all statlig shit, yeah for fan! Sen går jag hem och är den som ser allt på tv för jag är så jävla smart och allt är som underhållning för mig, live it and see it baby! WE AGAINST THEM! ACAB! WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 En fråga. Varför har fascisten två alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 En fråga. Varför har fascisten två alternativ? HEHEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är nog snuten! Bättre att slå än att bli slagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Är fortfarande polis. Jag tar stort avstånd ifrån, och har lyckats ganska bra, alla former av extrema åsikter/idelogier/samhällsyner. Ser mig själv som liberal och förespråkar demokrati och yttrandefrihet till det yttersta (ironiskt nog kanske jag är extremdemokratisk? ). Anarkister och fascister är faktiskt mycket nära varandra, utan att själva förstå det. Jag skulle nästan vilja säga att dem går hand i hand. Båda sidor vill förinta demokrati och skapa ett solidariskt idealsamhälle. Fascisterna vill utrota vad dem anser som "svaga" folkgrupper, t.ex. mörkhyade och judar. Anarkisterna vill mörda och råna hela överklassen och den övre medelklassen. Båda sidorna grundar sina åsikter på känslor och empati. Och framförallt, de flesta som har dem här åsikterna är uttråkade snorungar eller kanske lite äldre personer som inte vuxit upp. Många bryr sig ens om idelogin eller värderingarna (isånnafall väldigt ytligt), utan är bara ute efter våldet som erbjuds. Rödingarna kastar gatsten, och fascisterna misshandlar personer med "fel" ursprung. "Same shit, different name" tycker jag är en utmärkt beskrivning. En sak till: Övervåld från polisen förekommer, men är knappast så vanligt som vissa vill framställa det. Många verkar ha missuppfattat vad som är befogat våld hos polisen. T.ex. behöver faktiskt inte poliser utdela varning innan dem skjuter (skarpt då) om någon utgör en fara för någon annans liv. Dem ska helst inte skjuta varning- eller vådaskott alls, utan skjuta direkt för att döda (eller "eliminera" som det heter på ett lite finare språk) då skadade personer fortfarande kan bruka våld och varningskott inte säkert skrämmer personen i fråga. Nu är det iofs mycket sällsynt att poliser skjuter skarpt vid kravaller, som tråden handlar om, men poängen är att poliser faktiskt har rätt att bruka mer våld än vad många tror, speciellt misstänkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Dem ska helst inte skjuta varning- eller vådaskott alls, utan skjuta direkt för att döda (eller "eliminera" som det heter på ett lite finare språk) då skadade personer fortfarande kan bruka våld och varningskott inte säkert skrämmer personen i fråga. Nu är det iofs mycket sällsynt att poliser skjuter skarpt vid kravaller, som tråden handlar om, men poängen är att poliser faktiskt har rätt att bruka mer våld än vad många tror, speciellt misstänkta. Som i Ådalen 1931 menar du? Sen är anarkistkravallerna inte riktade mot överklassen utan, om vi tar Göteborgskravallerna som exempel, mot EU-toppmötet och George W Bush som var på besök. Vad jag mer reagerade på var att du likställer våld mot nazister (som AFA främst ägnar sig åt) med förföljelse av mörkyhyade och judar! Redigerad 13 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag är mest en grön snabeldrake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts