epix Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag är snubben som står och tänder en spliff i parken och får en sten i huvudet och dör av att hjärnan rinner ut. Facisten kanske, eller Anarkisten, no fucking idea. Fan vad rolig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 VOTE: Åka dit med en pansarvagn och köra över och skjuta alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Anarkisten, kastar sten på snuten och slår sönder skyltfönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Polis. Så jag kan slå ner alla snorungar som låtsas att de bryr sig om något fast de egentligen bara vill bråka. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Snuten tror jag nog faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Fascisten Bara för han i keps var så gullig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Polischefen som beordrar att kötta demostranterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 VOTE: Den som tittar på nyheterna efteråt och hejar på...var det ett alternativ?...ok..null vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag är STÅLMANNEN!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det är ju jävligt märkligt att en tråd inte kan hållas på en seriös nivå på detta forum, hur kommer det sig? Är medlem på andra forum och av någon anledning spårar inte trådar ut där på samma sätt som här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det är ju jävligt märkligt att en tråd inte kan hållas på en seriös nivå på detta forum, hur kommer det sig? Är medlem på andra forum och av någon anledning spårar inte trådar ut där på samma sätt som här. Vi har mer humor! Vote: Anarkisten. Varför? Nasse kan jag inte vara (då jag är halvjude), och polis är en av de värsta saker jag kan tänka mig. Hellre anarkist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är det något ämne jag är för som ifrågasätts eller hur man nu vill säga det så är jag med anarkisterna. Är det några idioter som bara ska ställa till med oreda för ingenting så är jag med snutarna, men rösten faller på anarkisterna. Som sagt, är det något jag är för så hamnar jag i deras led. Exakt min åsikt. Så ja, vad gör man då? nullar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Facisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Anarkisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Snuten. Hatar allt detta snack om övervåld. Om 50 pers står och hivar kullersten mot dig blir du ju fan rädd. Ska man bara gå fram till demonstranterna och säga då : Skulle du vilja vara snäll att sluta och gå hem och titta på TV istället? Eller ska man fråga: Skulle du vilja stå still medans jag sätter på handbojor på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: anarkisten, inte för att jag kastar tegelstenar på polisen men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vote: Snuten. Hatar allt detta snack om övervåld. Om 50 pers står och hivar kullersten mot dig blir du ju fan rädd. Ska man bara gå fram till demonstranterna och säga då : Skulle du vilja vara snäll att sluta och gå hem och titta på TV istället? Eller ska man fråga: Skulle du vilja stå still medans jag sätter på handbojor på dig? Nej man ska göra som i göteborgskravallerna 2001 och skjuta skarpt rakt in i folksamlingen! Kravallpolis goes Ådalen ftw! SlewME: Nej, jag ogillar inte poliser i regel och har vad jag minns aldrig uttalat mig om det heller. Bara att jag ifrågasätter tex narkotikalagarna, jag kan tänka mig att jobba inom polisyrket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 SlewME: Nej, jag ogillar inte poliser i regel och har vad jag minns aldrig uttalat mig om det heller. Bara att jag ifrågasätter tex narkotikalagarna, jag kan tänka mig att jobba inom polisyrket.. Hej. Antar att du röstade anarkist? En till fråga som jag undrar över. Varför skrev du som du gjorde i ditt första inlägg? VAd var det som var kul, ville du vara ball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts