The Dude Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) I vilket led kommer du att stå nästa kravall? Kasta gatsten med anarkisterna? Sjunga nationalsången med fascisterna? Bruka övervåld med snutarna? Med fascisterna menar jag rasister/patrioter/nynazister eller dylikt, och alltså inte snuten, som fått ett alldeles eget alternativ. Rösta och diskutera! Nulla inte, ta den som du förknippar dig med mest Redigerad 13 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vote: är inte med på kravallfältet. Nähä, det fanns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag är han som stannar hemma den dagen och skrattar åt dom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vote: är inte med på kravallfältet. Nähä, det fanns inte. Nej, typ alla skulle vota det då, så ta det som du skulle välja om du måste ta någon. Vote: Anarkisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är den som sitter hemma i soffan och ser det hela på nyheterna råkade trycka på fel knapp dock tror snutarna fick sig en gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men gud va patetisk du är dude. Blir bara värre och värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men gud va patetisk du är dude. Blir bara värre och värre Men gud vad trevlig du är. Snuten, jag har nog inga problem att ta till övervåld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men gud vad trevlig du är. Snuten, jag har nog inga problem att ta till övervåld. De facto är att det där är tomma argument och bristfälliga bevis. Det finns enstaka fall där polis brukat övervåld. Titta på anarkisterna vad de sysslar med, bråkar allihopa, vad tror ni polisen svarar med? Just det, våld. Anarkister är inget annat än leksakspoliser som själv vill vara poliser och försöker därför ta lagen i egna händer men misslyckas alltid av utbildade och tränade poliser med utrustning för att stoppa bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Den som ser allt detta på TV hemma i fåtöljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Jag röstade på "Snuten" för det är jag som sitter i bilen där på bilden. Ja jag vart lite åksjuk, fullt normalt. Redigerad 13 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är det något ämne jag är för som ifrågasätts eller hur man nu vill säga det så är jag med anarkisterna. Är det några idioter som bara ska ställa till med oreda för ingenting så är jag med snutarna, men rösten faller på anarkisterna. Som sagt, är det något jag är för så hamnar jag i deras led. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag röstade på Facisten eftersom att du räknade in patrioten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag röstade på "Snuten" för det är jag som sitter i bilen där på bilden. Ja jag vart lite åksjuk, fullt normalt. Och jag såg att jag hade lite ketchup på jackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag tog polisen. Dom andra är otäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Polisen. Jag är själv anarkist men jag är ingen "stridsanarkist" som de som går ut och kastar stenar under kravaller. Jävla avskum alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Viva la revoluzione! Anarkisten. Jag är dock inte anarkist. Jag är bara jäkligt cool. Och röd. Dock pacifist, så kasta sten ain't my thingy, men hey; ett tvunget ställningstagande, så... Debattering. Moroni Family är konstaterat dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Lol SlewME, du måste fan släppa loss lite, ser du _ingen_ antydan till skämtsamhet i mitt inlägg? Jag vet mycket väl att AFA är stora fascister själva och deras handlingar snarare kan liknas vid terrorism. Men ideologiskt då, på ett skämtsamt sätt. Sen tycker jag att vi ska ha ett väl fungerande rättsväsende precis som du, och notera hipp-hipp-"snuten" som jag använde som bild. Jag uttryckte mig "Kasta sten med anarkisterna" (som om alla demonstranter kastar sten..) och "bruka övervåld med snutarna" (ja, du fattar poängen?) Men jaaa, jag är så patetisk. Redigerad 13 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Lol SlewME, du måste fan släppa loss lite, ser du _ingen_ antydan till skämtsamhet i mitt inlägg? Jag vet mycket väl att AFA är stora fascister själva och deras handlingar snarare kan liknas vid terrorism. Men ideologiskt då, på ett skämtsamt sätt. Sen tycker jag att vi ska ha ett väl fungerande rättsväsende precis som du, och notera hipp-hipp-"snuten" som jag använde som bild. Jag uttryckte mig "Kasta sten med anarkisterna" (som om alla demonstranter kastar sten..) och "bruka övervåld med poliserna" (ja, du fattar poängen?) Men jaaa, jag är så patetisk. Hej, ja du var patetisk tills du förklarade att du inte var fullt seriös även fast jag vet att du inte är förtjust i poliser, men det är inte min ensak. Det är ok för mig. Får ta tillbaka det jag sade till dig och jag ber om ursäkt i och med att det inte var seriöst menat. Varför jag brusade upp var för att du indirekt jämnställde poliser med nazism och att alla var svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Viva la revoluzione! Anarkisten. Jag är dock inte anarkist. Jag är bara jäkligt cool. Och röd. Dock pacifist, så kasta sten ain't my thingy, men hey; ett tvunget ställningstagande, så... Debattering. Moroni Family är konstaterat dum i huvudet. Vad har jag gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad har jag gjort? Alla som inte tycker som okka är enligt han dumma i huvudet så det är bara för dig att ignorera det där. Låt han vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts