Mathias Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har ni fått besök av några påskkärringar idag? och isf öppnade du? Gav du dem något godis? kom 2 stycken hit idag och började plinga och knacka, skruvade upp volymen och låtsades inte höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vi har laddat upp med mycket godis. Men det kom inga idag (som tur var), men det kanske kommer imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vafan, va det idag? Jag ville ju ha godis! Ingen kom dit.. iofs har jag inte varit hemma, men ingen kom till mina kompisar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Kom några runt 12 idag, de plinga flera gånger och banka lite på fönstret. Ouppfostrade slynglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nej, det har inte kommit några till mig. Fick inte testa mina överraskningstekniker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nej, det har inte kommit några till mig. Fick inte testa mina överraskningstekniker. Berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har inte haft någon på besök men det beror nog på att alla barn i detta område har fått könshår och är ute och drogar bort sitt liv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Bor i övervåningen på en stor villa(vi hyr ut undervåningen) så dom knackar bara på dörren till trapphuset EDIT: Såg dock inga idag, men min syster gjorde.. Redigerad 13 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tror det var några förbi här.. Men timing nog satte jag mig just vid datorn å dunkade musik. Godis har vi inget, för skulle vi ha det hade jag väl redan ätit upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nej fan, det är väldigt sällsynt i mina områden. Minns att vi fått 1 besök under de 5-6 åren jag bott i mitt nuvarande område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Muahaha, inga vågar knacka på hos mig. Nerdragna persienner på BW, falck-stripes på fönster samt säkerhetsglas. Inte nog med detta, även säkerhetsdörr och spelas för det mesta hög musik. Nej, ingen har knackat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ingen har kommit till oss. Men vi bor ju i en lägenhet och vem orkar gå upp för våningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är man påskkärring borde man bara gå till sånna man känner. Kommer ihåg när jag och en kompis (vi var små då och det var iof halloween), vi var utklädda och gick runt och plingade påp hos folk. Sen i ett trapphus plingar vi på en dörr. En stor svart man öppnar och ingen av oss säger nånting, tillslut klämmer min kompis fram ett "Bus eller godis?", då börjar mannen skrika på afrikanska och göra massa gester. Vi kutade därifrån.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 En, och hon lär aldrig komma tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är man påskkärring borde man bara gå till sånna man känner. Kommer ihåg när jag och en kompis (vi var små då och det var iof halloween), vi var utklädda och gick runt och plingade påp hos folk. Sen i ett trapphus plingar vi på en dörr. En stor svart man öppnar och ingen av oss säger nånting, tillslut klämmer min kompis fram ett "Bus eller godis?", då börjar mannen skrika på afrikanska och göra massa gester. Vi kutade därifrån.. :'( Haha, komedi. Gulligt och roligt på en och samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Som traditionen numera lyder så skalade vi ett antal morötter i år och gav snorungarna,alltid lika roligt att se minen när man stänger dörren. Redigerad 13 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Som traditionen numera lyder så skalade vi ett antal morötter i år och gav snorungarna,alltid lika roligt att se minen när man stänger dörren. Hur kan de se minen när du stänger dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 -Bus eller godis? -Godis tack. Men nej, det har inte kommit några till oss. Skulle de kommit så skulle jag ge dem gammalt godis som legat sedan julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hur kan de se minen när du stänger dörren? Jag tror han menar att HAN ska se minerna på DOM. Troligen genom ett fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag skulle tycka det var roligt om jag typ när någon ringde på och säga "Aa, vänta lite" stänga igen dörren, gå in på sitt rum och börja lyssna på musik. Särskilt för mig som har mitt rum alldeles vid ytterdörren. Eller ge dom varsitt russin, vindruva eller någon annan frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts