Mr_link Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 när man väljer sniper så får man med en radio vad är den till för :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 när man väljer sniper så får man med en radio vad är den till för :S Artelleri tror jag. Har inte hunnit spela det så mycket ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 när man väljer sniper så får man med en radio vad är den till för :S Använd den så kanske du får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vafan håller du på med? Räcker väl med en tråd i stil med: Några frågor om Battlfield Modern Combat 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Använder den händer inget =S vad är det för nått ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Använder den händer inget =S vad är det för nått ?? När laget meddelas när artilleri finns ledigt så (TROR JAG) att man ska sikta på stället med radion där man vill ha artellerin tror jag. Eller använda kartan på något sätt. Edit: Kanske står i manualen ska kolla där nu. Edit2: Nej jag vet inte vad radion är till för men om man vill skjuta artilleri så ska man vara understöd. Redigerad 13 april, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ok thx vet nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ok thx vet nån ? Många har inte Xboxar på detta forum kolla på: Gamereactor.se eller Xboyz.SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Många har inte Xboxar på detta forum kolla på: Gamereactor.se eller Xboyz.SE Eller Loading.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts