spajdermän Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men jisses, varför? En mobiltelefon ringer man och skickar sms med. Spelar roll om du kan spela DOOM III på senaste mobilen eller att det finns 30 000 ringsignaler - det är inte värt det .... imo. Det är klart att man nästan bara gör det men om man har en gammal tegelsten så blir man ju mobbad ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det är klart att man nästan bara gör det men om man har en gammal tegelsten så blir man ju mobbad ju. Du borde byta vänskapskrets som hänger upp sig på din mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men jisses, varför? En mobiltelefon ringer man och skickar sms med. Spelar roll om du kan spela DOOM III på senaste mobilen eller att det finns 30 000 ringsignaler - det är inte värt det .... imo. Håller med. Stora knappar är viktigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Du borde byta vänskapskrets som hänger upp sig på din mobil. Jag har en okej mobil men andra som inte har det blir ju "retade". Btw har en Samsung SGH-Z500 för tillfället, inte den bästa men funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det är klart att man nästan bara gör det men om man har en gammal tegelsten så blir man ju mobbad ju. Hahaha! Säger som SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 En. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Vote: 3 Ericsson - Tegelsten Nokia 3310 Och den jag har nu: K500i inte så jättedyr och har bara 0.2 kamera och 12,5 mb men den duger åt mig Redigerad 13 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2. Använder den ändå sällan. Ringer när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vote: Tre De jag hade tidigare var Nokia 3310 och Nokia 6610. På den första blev batterierna kassa, och på den andra tröttnade jag på att bära på både MP3 och Mobil. Så sen, för några månader sen köpte jag min Motorola med MP3 o hela köret, till fyndpris. 1800 kronor. Var sista exet. Billigaste mobil med motsvarande funktioner gic på 4500! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tre. Tackar för förtydligandet av siffrorna, jag hade inte fattat vad jag skulle trycka annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tre (3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tre. Tackar för förtydligandet av siffrorna, jag hade inte fattat vad jag skulle trycka annars... Ja det va det jag inte ville ha folk som skrev. Oj jag valde fel. Står det två gånger så har man ju dubbelkollat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Inne på min femte nu. Listan Nokia 3310 - Skitmobil enligt mig. Höll inte så bra. Ericsson R310s - Håller lika bra som en tegelsten, lite seg ibland men grym ändå. SonyEricsson T68i - Grym mobil som håller bra. SonyEricsson Z600 - Helt okej mobil fast den var ju inte så hållbar. SonyEricsson Z800i - Grym mobil som hållt bra, förutom att displayen började eftersläpa en gång men det åtgärdades på garantin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Siemens A50 - Min första som farsan köpte bara sådär. Siemens C35 (Eller vad det nu var) - Reserv, tappade A50n i vattnet, fast den höll när den torkat efter ett tag. Just nu: Nokia 3300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Ja det va det jag inte ville ha folk som skrev. Oj jag valde fel. Står det två gånger så har man ju dubbelkollat Ursäkta att jag går off-topic, men vad menar du egentligen med det citerade inlägget? Jag försöker inte provocera eller liknande, jag fattar helt enkelt inte vad du menar. Redigerad 13 april, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2. En Nokia 3310, sen fick jag en av min pappa fast min gamla funkade som jag har glömt vilken version det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2 stycken Nokia 3310 Nokia nånting. Båda var skit kassa. Inget mer nokia för min del. Btw, "dom" skrivs dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 2. En Nokia 3310, sen fick jag en av min pappa fast min gamla funkade som jag har glömt vilken version det var. Man säger inte version när man pratar mobiler. När man pratar mobiler använder man ordet "modell". Ville bara påpeka det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nokia 3100, still going strong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 6st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts