Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tänkte att jag skulle modda mitt Mafia lite, men vart faen gör jag det? Läser jag alla redames så säger dem att det ska finnas en models, mission och maps map. Det ända jag hittar i "c:\program files\Mafia\" är en massa A1.dta, AA.dta, A6.dta osv. Är det något speciellt program jag måste ha för att kunna hitta mapparna som jag behöver? Eller ... hjälp. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tänkte att jag skulle modda mitt Mafia lite, men vart faen gör jag det? Läser jag alla redames så säger dem att det ska finnas en models, mission och maps map. Det ända jag hittar i "c:\program files\Mafia\" är en massa A1.dta, AA.dta, A6.dta osv. Är det något speciellt program jag måste ha för att kunna hitta mapparna som jag behöver? Eller ... hjälp. :'( Models och texturer och sånt är in Krypterat i en Data fil... Här Finns allt du behöver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Models och texturer och sånt är in Krypterat i en Data fil... Här Finns allt du behöver.. Mafia Data Xtractor, right? ^^ Redigerad 13 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Mafia Data Xtractor, right? ^^ Japp, sen kanske du behöver någon tool så du kan öppna modellerna och texturerna, och Importa och Exportera Men det är bara att ta det du behöver är det bästa tippset Jag har iaf avinstallerat mitt Mafia för länge sen, vet att jag trotsar fysikens lagar men jag behövde mer rum i min dator :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag gjorde ju en jättefin guide på svenska här på gtasajten för all typ av modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts