VickeX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vist. Ni kanske tycker det är barnsligt. Men det finns folk som är över 30 år som spelar det. Jag är mäst där för flashspelen. Men iaf. Ville bara tipsa om neopets. En väldigt rolig sida med många bra flashspel. Om ni blir medlem i länken på min signatur så hjälper ni mig. Även om ni inte ska spela det så kan ni ju joina från länken i min sig så hjälper ni mig samtidigt som ni kollar hur det är. Mvh VickeX, the kid (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nu är det såhär att jag gillar neopets. Så även om ni inte är intresserade av att spela sjävla. Så skulle ni vara assnälla om ni registrerade er och sedan aktiverade kontot från mailen ni får. Då hjälper ni mig, som som sagt gillar sidan. Jag skulle bli oerhört glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nödigt att skriva dubbelpost. Jag kanske reggar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nödigt att skriva dubbelpost. Jag kanske reggar mig. Vore as shysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hello, sirper! Congratulations! jagbryrmejinte the Quiggle has been born! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag har en som jag inte varit inne på på länge... Jag tror jag heter jedvinstam91... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag har en som jag inte varit inne på på länge... Jag tror jag heter jedvinstam91... Vad har du för lösenord då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts