Weener Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Drar upp tråden för att se om nån är sugen! Någon som har lust att spela lite random Ass GameZ med mig och en polare över Hamachi? Vi kan spela vad ni vill, bara vi två också har det. Spel vi har är tex : Battlefield, CS, Flatout 2, Warcraft 3, Age of Empires 2 m.m. Vi är sugna, men två pers är inte alltid så kul online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Drar upp tråden för att se om nån är sugen! Någon som har lust att spela lite random Ass GameZ med mig och en polare över Hamachi? Vi kan spela vad ni vill, bara vi två också har det. Spel vi har är tex : Battlefield, CS, Flatout 2, Warcraft 3, Age of Empires 2 m.m. Vi är sugna, men två pers är inte alltid så kul online. CS eller AoE2 och jag är på Kan säkert rota fram de andra spelen också, men de 2 och jag är absolut på Redigerad 21 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag skulle kunna joina på flatout2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Drar upp tråden för att se om nån är sugen! Någon som har lust att spela lite random Ass GameZ med mig och en polare över Hamachi? Vi kan spela vad ni vill, bara vi två också har det. Spel vi har är tex : Battlefield, CS, Flatout 2, Warcraft 3, Age of Empires 2 m.m. Vi är sugna, men två pers är inte alltid så kul online. Jag är alltid på Age of empires 2. Helst med The Conquerors-expansionen dock. Och ja, jag har skill. Redigerad 21 december, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) *BUMP* Är det nån som vill vara med och lira MP nångång? Redigerad 31 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Vilket spel? Crysis, NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Vilket spel? Om du har skype så kan du vara med för vi kommer snacka genom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) Crysis, NU! Helvete, jag avinstallerade ju de förra veckan! nån som har en.. NÄ okejdå ): edit: tikki, ja, jag har skype Redigerad 31 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Helvete, jag avinstallerade ju de förra veckan! nån som har en .torrent kanske? Bara för att du spoilermarkerar det, blir det inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Q: Jag har gult lyse, hur får jag bort det? A: Antingen får du stänga av brandväggen eller öppna portar till Hamachi, öppna portar kan du göra genom att "Inställningar -> System -> Magisk inställning" de finns inge som heter magiska inställningar för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Age of empiers nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Age of empiers nån? 2 så är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Nån som har lust att lira Crysis MP eller TimeShift via Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 2 så är jag på Har du en fungerande Crack till den så är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Har du en fungerande Crack till den så är jag på Det borde jag ha eftersom jag inte spelar med skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Det borde jag ha eftersom jag inte spelar med skiva Ge mig ett pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WeelerDeler666 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna tala om hur man får spelen att fungera via hamachi. Vi är några polare som fått igång hamachin och kan dela filer, men spelen hittar inga servrar att joina. Naturligtvis så har en av oss startat en lokal spelserver. Vad har vi missat för inställningar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna tala om hur man får spelen att fungera via hamachi. Vi är några polare som fått igång hamachin och kan dela filer, men spelen hittar inga servrar att joina. Naturligtvis så har en av oss startat en lokal spelserver. Vad har vi missat för inställningar?? Öppna portar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna tala om hur man får spelen att fungera via hamachi. Vi är några polare som fått igång hamachin och kan dela filer, men spelen hittar inga servrar att joina. Naturligtvis så har en av oss startat en lokal spelserver. Vad har vi missat för inställningar?? Sitter ni på samma version av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts