eminem33 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 vad betyder pinga?? om man klickar in på nån i mitt nätverk och klickar på pibga så står det timeout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 vad betyder pinga?? om man klickar in på nån i mitt nätverk och klickar på pibga så står det timeout att pinga nån betyder att man testar om det går att skicka/ta emot data från den valda datorn. Om det står timeout, så går det antagligen väldigt slött, eller så är det något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 att pinga nån betyder att man testar om det går att skicka/ta emot data från den valda datorn. Om det står timeout, så går det antagligen väldigt slött, eller så är det något fel. så om jag inte kan pinga med min kompis så kan han inte se min server?? hur ska jag göra så att vi kan pinga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Då måste du öppna portar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) . Redigerad 16 oktober, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Då måste du öppna portar Hur gör man när man öpnna portar?? trodde man bara var tvungen att göra det routlar men det har ju inte jag?? så ska jag göra det med nod 32 då eller?? Edit: blev lite fel.. lol sry för dubbelpost Redigerad 16 oktober, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Hur gör man när man öpnna portar?? trodde man bara var tvungen att göra det routlar men det har ju inte jag?? så ska jag göra det med nod 32 då eller?? Edit: blev lite fel.. lol sry för dubbelpost Stänga av brandväggen brukar funka bra. I alla fall för mig och mina kompisar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Stänga av brandväggen brukar funka bra. I alla fall för mig och mina kompisar ok ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Hur gör man när man öpnna portar?? Då måste du in i routern och öppna portar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Då måste du in i routern och öppna portar Har ingen router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Har ingen router Hur kan du annars koppla upp dig till internet om du "INTE" har nån router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hur kan du annars koppla upp dig till internet om du "INTE" har nån router? lo vet inte men hur öpnnar man dom portarna då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 lo vet inte men hur öpnnar man dom portarna då???? Som ja sa du måste in i routern. Och utan router inge internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Som ja sa du måste in i routern. Och utan router inge internet Hur går man in i sin router då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hur kan du annars koppla upp dig till internet om du "INTE" har nån router? Modem? Du vet att man inte måste ha en router för att internet ska fungera va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Hur kan du annars koppla upp dig till internet om du "INTE" har nån router? No comment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Modem? Du vet att man inte måste ha en router för att internet ska fungera va? Lolz, Ja är inte så bra på sånt där. Hadde för mig att man måste ha en Router och en internet sladd som går till routern. My bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Lolz, Ja är inte så bra på sånt där. Hadde för mig att man måste ha en Router och en internet sladd som går till routern. My bad Nej det är ett modem typ inte router. Den kan ha som en router flera utag men det är ingen router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Hur får man Hamachi att funka på Battlefield 2?. Jag och några polare är inne i Hamachi just nu men när jag försöker skapa lokalt i Battlefield 2 så skapas spelet på min lokala IP (192.168.x.x:x). Varför väljer inte Battlefield2 Hamachi's IP? Behöver Hjälp Snabbt. Redigerad 27 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Hur får man Hamachi att funka på Battlefield 2?. Jag och några polare är inne i Hamachi just nu men när jag försöker skapa lokalt i Battlefield 2 så skapas spelet på min lokala IP (192.168.x.x:x). Varför väljer inte Battlefield2 Hamachi's IP? Behöver Hjälp Snabbt. Det ska inte spela nån roll, be han ansluta till ditt hamachi ip så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts