Sonen Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Varför spela version 1.18 när nyaste är 6.37? Eller menar du själva WC3:s version, som är uppe i 1.20e för tillfället? aa mennar själva wc3 versionen:P Varför spela version 1.18 när nyaste är 6.37? Eller menar du själva WC3:s version, som är uppe i 1.20e för tillfället? aa mennar själva wc3 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Varför inte 1.20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har installerat hamachi nu och ett fel uppstod direkt. Jag kan inte ansluta till internet. Jag ahr provat att inaktiver Homach nätverket men kan fortfaranade inte ansluta. Tillslut tog jag bort skiten men kan fortfarande inte ansluta till internet. Snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Har installerat hamachi nu och ett fel uppstod direkt. Jag kan inte ansluta till internet. Jag ahr provat att inaktiver Homach nätverket men kan fortfaranade inte ansluta. Tillslut tog jag bort skiten men kan fortfarande inte ansluta till internet. Snälla hjälp mig Laddade du ner Betan eller den gammla versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Nu Bumpar jag tråden lite. Sitter här i min ensamhet och har lite tråkigt och fick den briljanta idéen (om det är många som är med skapar jag nätverk) Jag tänkte starta ett nätverk endast för UT 2k4 Så vad säger ni glada gtasajtare kan detta vara en bra idé? är det många som är med på det? Isånafall startar jag såfort jag får reda på det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Sitter tyvärr utan UT 2k4, annars hade jag gärna lirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Nu Bumpar jag tråden lite. Sitter här i min ensamhet och har lite tråkigt och fick den briljanta idéen (om det är många som är med skapar jag nätverk) Jag tänkte starta ett nätverk endast för UT 2k4 Så vad säger ni glada gtasajtare kan detta vara en bra idé? är det många som är med på det? Isånafall startar jag såfort jag får reda på det =) Hell Yeah! Mycket bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Hell Yeah! Mycket bra ide. Yeah 3/16 on it (räknar med mig själv där) behöver 5 till EDAJT: blir vi inte fler än 8 st så skiter jag i det, 8 är minimun. Redigerad 14 november, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 @UT 2k4! Jag är med på att! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) WC3 är uppe strax, likaså cs 1.6 och cs nosteam Warcraft3+TFT Pass = bloody knight Counter-Strike1.6+nosteam pass = bombhasbeenplanted Har letat länge efter servers på Hamachi för att lira med lite olika! Hoppas på att jag hittat det nu?! Är det fortfarande aktivt spelande på någon server? Redigerad 22 juni, 2007 av T0Tem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Har letat länge efter servers på Hamachi för att lira med lite olika! Hoppas på att jag hittat det nu?! Är det fortfarande aktivt spelande på någon server? Gissa när han skrev det 2006.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Jag spelar iafall och ända sen jag installera om datorn så har det hänt att min "användare" blir och lyssa oranget (enligt mina kompisar) och dom oranget för mig. Är det min brandvägg som blockar då? Edit: När jag spelar AoE 2 så går det typ och spela 5min sen blir jag DC och typ hela mitt internet döör, nån som vet vad jag kan göra? ): Redigerad 24 juni, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Bump.. Har haft det här problemet länge nu, vet någon hur man åtgärdar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Quake 3 över Hamachi någon? Gjorde en Name: Quake3qqq Pass : Quake3qqq btw Quake 3 är sjukt skönt fps spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 fattar inte det här programmet riktigt så jag frågar er. så jag kan spela ett spel över lan med en kompis som typ bor 100 meter och vi inte är på samma nätverk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 fattar inte det här programmet riktigt så jag frågar er. så jag kan spela ett spel över lan med en kompis som typ bor 100 meter och vi inte är på samma nätverk?? Ni är på samma nätverk i Hamachi och spelar över LAN även om ni bor på andra sidan Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ni är på samma nätverk i Hamachi och spelar över LAN även om ni bor på andra sidan Sverige. coolt måste testa det här! men hur öppnar man en server för att kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 coolt måste testa det här! men hur öppnar man en server för att kunna spela Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela > Spela > Äg tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela vad betyder den guldiga skärnan bredvid mit namn Redigerad 14 oktober, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts