rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Okej, ropa till då så kan vi lira lite? *ROPAR* SKAAA VI SPEEEEEELA! Jag kommer inte in på Fifa servern... Står "the password has been rejected" Redigerad 31 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 *ROPAR* SKAAA VI SPEEEEEELA! Jag kommer inte in på Fifa servern... Står "the password has been rejected" Hmm ska kolla problemet i värsta fall gör jag en ny server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ska försöka installera Fifa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ska försöka installera Fifa då Fifa 06 eller Fifa world cup 06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Fifa 06 *installerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag kommer inte in på Fifa servern... Står "the password has been rejected" nytt pw. Fifa allround pass= fifa cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 And i go dubbelpost RAWR. Diablo2 Lord of Destruction Server uppe Diablo2+LoD Pass= palladruid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 nytt pw. Fifa allround pass= fifa cup Så ja... där är ja inne. Någon som vill lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) And i go dubbelpost RAWR. Diablo2 Lord of Destruction Server uppe Diablo2+LoD Pass= palladruid Jag joinar direkt Shit jag dubbelpostar Men ZcruweN våran server hållar kan du inte lägga upp en Mx vs Atv Unleahed server? Spelet finns att plockas på www.*kanske ska ta det på PM iställe* äsch jag tar risken o få en varning <--klicka Redigerad 3 augusti, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 äsch jag tar risken o få en varning Bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag joinar direkt Shit jag dubbelpostar Men ZcruweN våran server hållar kan du inte lägga upp en Mx vs Atv Unleahed server? Spelet finns att plockas på www.*kanske ska ta det på PM iställe* äsch jag tar risken o få en varning <--klicka Hehehe smart val, du skulle tagit det på PM istället Nu kan jag tyvärr inte spela nå Diablo2 sitter hemma hos brorsan just nu så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ja, skulle va gött med en Mx vs Atv Unleashed server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Bra val. Sanrio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ja, skulle va gött med en Mx vs Atv Unleashed server Jo det skulle det väl, Lajnux lirar ju det nu Sanrio. Var det nån Kattsida eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ingen som vet av nån server för Garry's Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ingen som vet av nån server för Garry's Mod? På hamachi? nope, skulle oxå vilja lira det genom hamachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ska vi lira? Hittade ett nätverk som ingen var inne på Login: gmod Pass: gmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonen Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 hej, undrar alla som har server eller spela i nån server i hamachi och lirar (DotA) version 1.18 skulle ni kunna lägga ner server som ni spela i eller din egen här för att jag har ganska många som vill lirar genom hamachi annars kan ni joina :wc3kuk PW: 123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 hej, undrar alla som har server eller spela i nån server i hamachi och lirar (DotA) version 1.18 skulle ni kunna lägga ner server som ni spela i eller din egen här för att jag har ganska många som vill lirar genom hamachi annars kan ni joina :wc3kuk PW: 123 Varför spela version 1.18 när nyaste är 6.37? Eller menar du själva WC3:s version, som är uppe i 1.20e för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag ska ladda ner det så fort jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts