Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Problems.. Har ver. 1.20 på mitt TFT. Aj fan. Det hade GiZmo också, så vi tvingade honom att skaffa Warcraft på nytt. Men alla kanske skulle uppdatera istället? Jag har hört att ver 20 inte fungerar LAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag har 1.20 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Aj fan. Det hade GiZmo också, så vi tvingade honom att skaffa Warcraft på nytt. Men alla kanske skulle uppdatera istället? Jag har hört att ver 20 inte fungerar LAN. Kan säga att det är bull.. Jag har lanat flera gånger med 1.20.. Funkar lika bra som innan. Skulle nästan vara bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är gärna med, om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag testar och ser om jag kan uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Imorgon. Lol, ta bort mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hmmm...går det att spela med typ 1.20c eller nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ingen aning. Det gick att uppdatera. Men nu måste jag hitta en ny exe, om ni förstår. Lägger listan här igen. Frodo: Zack Sam: gizmo91 Pippin: Tossie Merry: Gandalf: BlommaKraft Boromir: Siana Aragorn: StellHell Legolas: eXon Gimli: Panimala Reserver: GiZmo Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vilken ver. blir det då? Jag har 1.20a och kan inte patcha ner. Bara uppåt isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Jag har också 1.20a. Så den får det bli. L'Editation. Det fungerar fint att uppdatera. Vi spelar alltså på Verision 1.20a. Skicka PM om ni behöver hjälp med att uppdatera. Jag ska iväg en stund nu. Men jag vill att folk hör av sig runt 18.30, för då kör vi. Som synes är Merry- platsen tom, eftersom Sikorka hoppade av. Så om Matteus eller GiZmo hör av sig får ni fylla upp den sista platsen. Redigerad 16 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Jag dubbelpostar för att uppmärksamma er. Av hela listan är inte många online, eller vid datorn. Vad fan. Skriv om ni är här. Röd är inte här, grön är här. Frodo: Zack Sam: gizmo91 Pippin: Tossie Merry: Gandalf: BlommaKraft Boromir: Siana Aragorn: StellHell Legolas: eXon Gimli: Panimala Reserver: GiZmo Matteus Redigerad 16 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Kan man lana med de på Css? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Kan ha det lite knepigt att vara med, lirar faktiskt TFT med några andra kompisar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Orka 1.20a med cpbuggar, 1.20c ftw Eller finns det någon anledning till 1.20a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Orka 1.20a med cpbuggar, 1.20c ftw Eller finns det någon anledning till 1.20a? Näh. Jag orkar bara inte patcha mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 1.20d ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kan lira DoTA med er om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Näh. Jag orkar bara inte patcha mer. Jag orkar inte installera om, och om ni har 1.20c kan ni spela på eurobattle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jag orkar inte installera om, och om ni har 1.20c kan ni spela på eurobattle.net Jasså? Är det stort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Är The Gaming Centre alltid full? Bara undrar då det står det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts