Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hoppas att det där var ett omedvetet stavfel :'( Nåja, Siana och jag tränade lite Card Shuffle igår. Han tog mig stort, men jag fick in några träffar ändå. Tihi, du vann två gånger. Ena gången valde jag medvetet en dålig deck, andra gången slumpades det fram en, och då fick jag en dålig deck så du vann. De andra 11 omgångarna vann jag. Vilka är på ikväll? Jag har ett par IRL- kompisar som är med. Bara att visa er på Hamachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är givetvis på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Är det ingen som vill lira lite cs 1.6 nosteam nu ir. Är jävligt sugen på det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vill du fortfarande lira 1.6 nosteam e jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) MM men vilkens server JAg kan skapa men jag har inga botar som man kan adda Har skapat en server på hamachi som heter THE_GRUDGE Pass är hej Redigerad 8 maj, 2006 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har 'lånat' spel av eXenon nu. Ska spela WC3 men Siana, eXenon och Mattheus senare idag. Och vem är eXenon!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är det någon som vill spela nu då för nu är jag säker på att det fungerar för nu är jag hoss morsan och där ska det funka att spela. Plus kan jag adda botar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kan lira lite nu om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 OK Är du fortfarande på ir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Vi ska spela en RPG- bana på Warcraft III - The Frozen Throne ver 1.18a. Det vill säga, det är inte alls som vanliga Warcraft. Det är en LoTR- bana nämligen, så vi skulle behöva lika många som det finns i brödraskapet. Anmäl er! Det blir antagligen imorgon, eftersom ett par måste skaffa sig spelet. Frodo: Zack Sam: gizmo91 Pippin: Tossie Merry: Sikorka Gandalf: BlommaKraft Boromir: Siana Aragorn: StellHell Legolas: eXon Gimli: Panimala Reserver: GiZmo Matteus Redigerad 16 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Merry: Sikorka ... Redigerad 15 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 ... Wow. Du är synsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Wow. Du är synsk. Yay, men naj. När ska vi köra? kan inte ikväll.. har.. problem med läxor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Yay, men naj. När ska vi köra? kan inte ikväll.. har.. problem med läxor.. Imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Antar jag kan vara med.. Är det WC3 eller TFT? Har iofs båda, men iaf.. Tar Aragorn platsen om inte den är uppbokad isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kan vara Sam, men undrar samma sak som Stell också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Imorgon. Okhey, I'm in. gimmi teh ring then.. who got ring? plz need ring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Sådär. Jag förtydligade lite nu. Vi är faktiskt fulladdade nu, men jag är rätt säker på att någon inte kommer kunna imorgon så det är fortfarande bra om ni anmäler er. Bland annat GiZmo ska vara med, men han gick mystiskt nog offline helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Antar jag kan vara med.. Är det WC3 eller TFT? Har iofs båda, men iaf.. Tar Aragorn platsen om inte den är uppbokad isf. Det är TFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Problems.. Har ver. 1.20 på mitt TFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts