Nerheden Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 En fråga: Om jag sitter på min dator och min polare på en annan (inte på samma nätverk), så kan vi alltså spela ett local network game (WC3 FT) mot varandra? Ja. Annars köper man bara frozen throne för en billig slant och kör på battle.net där det finns antligen många mer som vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ja. Annars köper man bara frozen throne för en billig slant och kör på battle.net där det finns antligen många mer som vill spela. Jag köpte faktiskt Frozen Throne idag för 99 kronor på webhallen. Men problemet är att jag inte hittar min gammla WC3 skiva. MEn jag kanske kan spela FT på nätet med ett nerladdat WC3, ska testa imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Som sagt. Nån som vill Lana på cs 1.6 med mig? Har så tråkigt, jag och diarrehampus provade lite tidigare idag och det funkade skit bra ska ni veta Jag slänger upp Lan server då, men om nån vill Lana in på The Gaming Centre på Hamachi, pass Gtasajten EDIT: mycket roligare om man är ett par stycken som lanar då ju Redigerad 14 april, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Som sagt. Nån som vill Lana på cs 1.6 med mig? Har så tråkigt, jag och diarrehampus provade lite tidigare idag och det funkade skit bra ska ni veta Jag slänger upp Lan server då, men om nån vill Lana in på The Gaming Centre på Hamachi, pass Gtasajten EDIT: mycket roligare om man är ett par stycken som lanar då ju Mjo, men jag får skaffa spelet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nån som har lust att lana 1.5 ikväll? Så jävla skön känsla i det spelet ZcruweN, du kan få mitt buskis spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) CS 1.6 No Steam - tonight? Mötte Qouad på Counter- Strike... Vore roligare om fler var med. Men jag vann rätt hårt, även om vi båda är n00bs. Vi spelade lite med bottar och lite 1 vs 1. http://img118.imageshack.us/img118/2720/cs8we.jpg Redigerad 15 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Nej asså det va ngn som fakenicka Skulle som sagt nog vara roligare om vi va lite fler...med andra ord några andra som vill lira lite? Har lirat CS 5-10 gånger för den som undrar, och JA det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Är det någon mer som är med på Counter- Strike 1.6 Nosteam ikväll? Jag vill gärna spela DotA också. För det krävs Warcraft III - Frozen Throne 1.18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag är på, CS 1.6 nosteam asså. hoppas vi blir lite flera idag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag har laddat hem det här nu, och jobbat lite på det, joinat den saken iaf ska försöka "fixa" det sen imon kanske.. men nu ska jag se på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Någon som vill spela DotA (Warcraft III Frozen Throne v 1.18 behövs) eller Counter- Strike (1.6 Nosteam behövs)? Redigerad 17 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) WAZAAAA borta Redigerad 17 april, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag var nyss på ett LAN, där vi hittade en väldigt rolig Warcraft 3- map. Den är inte en vanlig map, utan specialmodifierad. Card Shuffle heter den... Man spelar kort i Warcraft, kan man säga. Hur svårt som helst att förklara, men det är riktigt, riktigt kul kan jag lova. Är det någon som är med på det? Här kan ni läsa om det. Vilka är med? Let The Shuffle begin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Japp...Card Shuffle är verkigen asrolig... hoppas fler vill vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har lirat asmycket Battlefront 2 och DotA (Frozen Throne) senaste veckan med cirkus 10 pers från klassen. Hamachi FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nån som vill lira cs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dudes! Card Shuffle! Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tack som fan för det här programmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har 'lånat' spel av eXenon nu. Ska spela WC3 men Siana, eXenon och Mattheus senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har 'lånat' spel av eXenon nu. Ska spela WC3 men Siana, eXenon och Mattheus senare idag. Hoppas att det där var ett omedvetet stavfel :'( Nåja, Siana och jag tränade lite Card Shuffle igår. Han tog mig stort, men jag fick in några träffar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts