Scarface Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Snälla fusk till Två tornen Jag e på Rohan Banan och jag fastnar jämt när man ska slå sönder trädgrejer så att tanten å gubbejäveln kan komma ut. Det kan jag klara men sen hinner alla människor dö snälla fusk eller tips går osså bra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Själv har jag fastnat på grotttrollet så jävla svår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 för lätt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Den banan e ju lätt, det är ju bara att döda alla uruk-hai och slå sönder det som är ivägen. Sen klarar man typ banan. Själv undrar jag hur man klarar bonusbanan i tornet och hur man får in slaget, sarumans bane. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 klarade hela spelet på 5 dagar då + att jag lirade 4 spel till som jag klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 hehe... jag med!!! sk*tlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Själv har jag fastnat på grotttrollet så jävla svår... Är Gimli och slå på han sen ska du kasta yxor i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Vet nån hur man klarar bonusbanan med 20 våningar?? Den är ju sk*tsvår Jag dör efter 13 våningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts