Fireblade Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Var också där idag En jäkla massa fina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Någon som har lite bilder? På bilarna eller dom lättklädda tjejerna spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 *skrattar högt* Vad är det för skrothög? Fan va ful bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Någon som har lite bilder? På bilarna eller dom lättklädda tjejerna spelar ingen roll Här finns det en del. Inte jag som plåtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Här finns det en del. Inte jag som plåtat. Jäpp, sne har jag en Zip-fil också... som jag sa innnan skicka ett pm med eran msn till mig å fixar jag de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det var ju inte bara bilarna som var fina att titta på. Ni som var borde förstå vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 http://www.custommotorshow.se/2006/img/massan.jpg *skrattar högt* Vad är det för skrothög? Fan va ful bil! Vafan snackar du om? Den var ju skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vafan snackar du om? Den var ju skitsnygg! Herregud! Vad är det som gjör bilen så speciell? Fula ''lambo'' dörrar, fula dekaler och den fula ''body-kit'' stylingen. FFS! Det är ingenting som gör bilen bättre. Eller så är det fel på mig, bara för att jag inte gillar RICE'ade bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Gillar ni de här bilarna, så är ni inte normala. Detta är RICE (på engelska) Här. Här! Fy fan... Gråter redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Gillar ni de här bilarna, så är ni inte normala. Detta är RICE (på engelska) Här. Här! Fy fan... Gråter redan... Nej, bara BMW:n. OM man ska styla med såna body-kits så ska man styla rijält, med mafiga motorer osv. Inte"mitt-i-mellan-styling-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Gillar ni de här bilarna, så är ni inte normala. Detta är RICE (på engelska) Här. Här! Fy fan... Gråter redan... Tur att jag inte var en bil... annars hade jag runkat sönder mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts