xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Imorgon kör då Elmias Custom car show-mässa igång kl. 10.00... Själv ska jag dit med far min och förhoppningsvis en kompis. För mer information kan vi snällt och vänligt besöka denna trevliga lilla länk ^^ Over and out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har ej råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nope ...läser om den Bilsport. Man undrar ju om Mr. Fun tar hem ppls choise i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Kan påpeka att jag bara ska vara där imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 VI märkte det i första posten. Jag skulle åkt dit om det inte skulle vart påsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bor i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bor i Malmö. Ja, och jag i Staffanstorp... Men jag kommer dit ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Japp, ska dit med farsan och lillbrossan, tror det blir Lördag eller Söndag... Det ska bli kul , älskar bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag ska dit med mina polare Ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag ska också dit, men på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 I'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Läser nog i BILSPORT jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon som kan sen lägga upp lite bilder på några bilar zippat på t.ex rapidshare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nope, jag kan inte ta mig dit i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ska dit på Söndag. Ska bli jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ska dit imorrn.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har precis kommit hem där ifrån, och det var grymt coolt! Lättklädda damer som vaxade bilar och delade ut flygblad var ju också fint Tycker alla som får chansen ska ta sig dit! Det är verkligen värt pengarna! Jag var där för två år sedan också, då Ford Mustang hade 40-års jubileum eller nåt, och då jävlar var det coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ford Mustang.. *Yummie* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Polaren hade inte tid att åka ner, så det blir inget för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Har nyss kommit hem nu, Massa fina bilar Har en Zipfil med lite bilder från den som jag kna skicka till den som vill... skicka bara eran Msn i pm till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts