rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Det här brukar hjälpa när jag har svårt för att sova. OMG! Fan fan va tyff du är! Du är min nya idol. Fuck! Krax han före Redigerad 15 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Fan va tuff du är.. kan jag få din autograf? Ett är säkert, och det är att du har skrivit den skönaste kommentaren (till pojken med gräset) som jag har läst på detta forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ett är säkert, och det är att du har skrivit den skönaste kommentaren (till pojken med gräset) som jag har läst på detta forum! Ja, hade heller aldrig hört den kommentaren förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 En fråga då, den hemsidan någon länkade till, http://www.cyberacid.com/, Om man går in där och trycker på brainfood i menyn, det är ett skämt antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det är sent på natten, men än har folket i Rom inte lagt sig. Det är smockfullt på gatorna! Italienska fanor och flaggor överallt, och folket hurrar! "BENITO, BENITO!" Med en belåten min sitter jag i mitt lilla harem; två kvinnor på ena sidan, två kvinnor på den andra, vinkandes åt folket! En vinst åt Italien; inte enbart som fascistisk nation. Det är nämligen även ett tecken på det fina sammarbetet regimer emellan! Adolf did GREAT! "BENITO, BENITO!" Mitt blåa hjärta glimrar; fascismen har segrat. Folket på gatorna hurrar. Alfredo, som kör bilen i fråga, tittar storögt bak på mig, full av inspiration och beundran: ack, jag har alltid känt mig som en faderfigur för Alfredo, och att nu få hävda mig så, genom krigsföring, gör verkligen att jag känner hans kärlek till mig växa! En sorts bekräftelse; inte enbart som fascistisk diktator, utan även som människa, och fadersgestalt..(naaw). Länge leve fascismen!! Folket på gatorna hurrar fram mig; soldater i tusentals spatserar framför- och bakom mig!! ITALIA! ITALIA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jaaa just nu sitter jag här och kan inte sova, känner mig trött som fan men jag kan bara inte somna. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att kunna somna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Det är sent på natten, men än har folket i Rom inte lagt sig. Det är smockfullt på gatorna! Italienska fanor och flaggor överallt, och folket hurrar! "BENITO, BENITO!" Med en belåten min sitter jag i mitt lilla harem; två kvinnor på ena sidan, två kvinnor på den andra, vinkandes åt folket! En vinst åt Italien; inte enbart som fascistisk nation. Det är nämligen även ett tecken på det fina sammarbetet regimer emellan! Adolf did GREAT! "BENITO, BENITO!" Mitt blåa hjärta glimrar; fascismen har segrat. Folket på gatorna hurrar. Alfredo, som kör bilen i fråga, tittar storögt bak på mig, full av inspiration och beundran: ack, jag har alltid känt mig som en faderfigur för Alfredo, och att nu få hävda mig så, genom krigsföring, gör verkligen att jag känner hans kärlek till mig växa! En sorts bekräftelse; inte enbart som fascistisk diktator, utan även som människa, och fadersgestalt..(naaw). Länge leve fascismen!! Folket på gatorna hurrar fram mig; soldater i tusentals spatserar framför- och bakom mig!! ITALIA! ITALIA! Vad fan dillar du om? Du får ta och lugna ner dig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vad fan dillar du om? Du får ta och lugna ner dig lite. Sömnproblem, vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 En fråga då, den hemsidan någon länkade till, http://www.cyberacid.com/, Om man går in där och trycker på brainfood i menyn, det är ett skämt antar jag? Nope. Förespråkning of droger will never stop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 (redigerad) *** Redigerad 25 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Inte sitta vid datorn hela natten utan gå och lägga sig i sängen? Tvartom! Man ska sitta vid datorn, sa blir man astrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Tvartom! Man ska sitta vid datorn, sa blir man astrott! Sant, sov 2 timmar igår natt, borde sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Godmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Godmorgon. God morgon, din fis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Brukar ha svårt att somna. Om man läser något somnar man fort, iaf. En bra metod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts