leftbehind Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Går du bara och lägger dig och blundar i en minut? Nej, han ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ligger och blundar i nån minut innan John Blund tittar förbi Samma här. Fast jag brukar lägga mig när jag är trött... iallafall på helgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det har varit lite av och till för mig. Tidigare hade jag inga problem med att sova. Men jag är lite skum, för jag är ljudkänslig när jag ska försöka somna, men när jag väl somnat spelar det ingen roll hur mycket det låter omkring mig för jag sover som en stock (blixten slog ner på andra sidan vägen, alla i huset vaknade förutom jag). På senare tid har jag lagt mig senare, och då blir det problematiskt eftersom farsan snarkar som en galning. Men det är bara till att dunka i väggen. Mitt tips: drick ett glas mjölk, försök rensa huvudet på tankar. Ta _inte_ sömnpiller eftersom det är lätt att bli beroende (efter ett tag kan du inte somna överhuvudtaget om du inte tar sömnpiller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det har varit lite av och till för mig. Tidigare hade jag inga problem med att sova. Men jag är lite skum, för jag är ljudkänslig när jag ska försöka somna, men när jag väl somnat spelar det ingen roll hur mycket det låter omkring mig för jag sover som en stock (blixten slog ner på andra sidan vägen, alla i huset vaknade förutom jag). På senare tid har jag lagt mig senare, och då blir det problematiskt eftersom farsan snarkar som en galning. Men det är bara till att dunka i väggen. Mitt tips: drick ett glas mjölk, försök rensa huvudet på tankar. Ta _inte_ sömnpiller eftersom det är lätt att bli beroende (efter ett tag kan du inte somna överhuvudtaget om du inte tar sömnpiller). Det där med tankar, det är jävligt svårt att få bort jobbiga tankar när man ska sova. Håller mig vaken ganska mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 När jag var liten hade jag problem med att sova. Felet var att jag verkligen försökte somna. Jag låg och koncentrerade mig på att försöka somna, då somnar man aldrig. Det bästa är att ligga och tänka på vad som helst, till slut somnar man. Fast det får inte vara något som är för spännande, man måste vara avslappnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Ibland, en gång gick och la mig 10-tiden en dag, försökte sova och somnade 3. Men när jag ska sova läger jag mig bara ner, blundar och väntar på att kroppen blir trött. Redigerad 13 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Somna gör jag på två sekunder. Det är bara ligga och läsa något sen deckar man. Men... Jag har en förbannad förmåga att vakna mitt i nussinatten. Oftast vaknar jag också när klockan passerat halv 4 snåret. Då är det ganska jobbigt att somna om för då pressar mig sig för att avklara mogondagen. Men det händer bara lite då och då (oftast när jag är en virusfylld och förkylningsjuk människa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tar rätt lång tid för mig att somna men det var värre förr nu tar det ibland lång tid o det e jobbigt men ibland somnar man direkt det e härligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Om jag går o lägger mig vid ca 22.30 somnar jag istäälet vid 24.30. Tror det är stressen och skolan som gör att vi inte somnar så lätt. Ett litet tips, försök inte att tvinga i er själva att somna. Låt det gå naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Om jag har svårt att sova brukar jag tänka på att jag träffar mina stora förebilder. Typ James Hetfield. Så brukar jag fantisera att jag är helt buddie med honom och så, eftre ett tag däckar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det här brukar hjälpa när jag har svårt för att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Det vore trevligt om ni kunde sluta förespråka droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ligger typ alltid 30 min - 1h innan jag somnar, såvida jag inte är jätte trött. När jag inte kan somna brukar jag tänka på hon jag gillar. Fast ibland så gör det att man ännu svårare kan somna men man glömmer iaf bort tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Sätt på The Rain Song så kommer ni somna som små stockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ska upp kl 08.00, problem? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Det här brukar hjälpa när jag har svårt för att sova. Fan va tuff du är.. kan jag få din autograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Måndag-Lördag somnar skitenkelt Söndagen ligger och försöker somna men sen klockan 2-4 somnar jag. Ta sömnpiller eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Ska nog inte sova inatt. Ska upp tidigt och har en massa filmer att kolla på. Redigerad 15 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Jag blir GALEN av min faders kontinuerliga, institujournaliserade, irriterande, trehundratjugodecibelliga förrrrrrbannade snarkande! L'Ediation: Tjoho, hittade ett par öronproppar. Hans smutsiga ljudvågor är som luft för mig nu. I am now a holy man. Godnatt. Redigerad 15 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag har inte problem med att somna jag går och lägger mig när jag är trött och då somnar jag direkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts