oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon av er som har/har haft sömnproblem och har något tips på hur man bär sig åt för att kunna sova bra på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hihi. http://www.cyberacid.com/ --> Rogivande --> Melantonin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) .sömnproblem har man.. inte lyckats somna än.. e bara uppe ur sängen en sväng för att käka lite.. har bara försökt sova i 6 timmar eller nått nu så det tar väl några till innan man somnar.. inte ovanligt tyvärr.. Redigerad 13 april, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Brukar bara sätta på TV så efter ett tag har man somnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Själv är man på LAN och har hävt i sig några Jolt... Har sovit i två- tre timmar. Så sömn behöver jag inte. Nä, men jag har aldrig somnat fort. Tar minst två timmar för mig att somna om jag lägger mig i "normalt skick". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har haft när jag var liten.. men nu är det aldrig problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Drick ljummen mjölk, får kroppen avslappnad och man somnar lättare, gör alltid det när jag kan inte sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hade sömnproblem för ett tag sedan. Det finns en lösning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Någon av er som har/har haft sömnproblem och har något tips på hur man bär sig åt för att kunna sova bra på natten? Inte sitta vid datorn hela natten utan gå och lägga sig i sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Inte sitta vid datorn hela natten utan gå och lägga sig i sängen? Och du tror inte jag gör det? Redigerad 13 april, 2006 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Och du tror inte jag gör det? Varför spelar du nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Varför spelar du nu då? Vem fan har sagt att jag spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag brukar titta på tv u ett helt släckt rum ... funkar efter ca en timma. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Jag har... brukar ligga i 2-4 timmar innan jag somnar även om jag tar nå sömngrejsimojs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ligger och blundar i nån minut innan John Blund tittar förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ligger och blundar i nån minut innan John Blund tittar förbi Går du bara och lägger dig och blundar i en minut och sen så somnar du? argh.. så vill jag kunna göra =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Om jag inte kan sova så kollar jag på tv tills ja blir trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har "nästan" sömnproblem. Kan inte sova längre än till kl. 09:00 på morgnarna. Även på helger och lov. Vaknar för det mesta klockan 7 eller senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Räkna. Antigen räknar du ner från 200 eller liknande. Eller så räknar du uppåt. Argh, en gång när jag skulle räkna så kom jag på när jag hade räknat upp till 400 så hade jag bara räknat upp till 60 som om det vore 100 så dum som jag var, tänkte på minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ohh, kanske för att det var fullmåne inatt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts