Green_Goblin Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hmm jag vill tipsa er om detta spel som ser jävligt grymt ut. Det är inte ute än men snart. Här finns screenshots och information! LostChaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 När kommer det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 När kommer det då? Står att "Close beta" kommer snart och de kommer nyheter om det sen eller nåt sånt! btw, de använder Doom3 motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Någon vänlig själ som kan skriva här så fort det kommer eller PMa eller säga på MSN (Helst) när det släpps BETA.. Eller är det fullversion? Redigerad 12 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Någon som vet något om ev. månadskostnad eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Är det koreanskutvecklat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 ‘Filtering’ Technology, also known as ‘Glow-light effect’ or ‘Blur filtering technology’. This technology allows for a more realistic atmosphere. ‘Last Chaos’ is the first on-line game to make use of this technology. Guild Wars, någon? Ser ut att bli snyggt ifl, men uppenbarligen så ljuger dom lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Finns fler spel än Guild Wars som använder det. Edit: Onlinespel alltså. Redigerad 13 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ska lägga till andra versioner i min post. Den där är till malasya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Tror att spelet är öppet nu. Aja ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Tror att spelet är öppet nu. Aja ska testa BumparN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 BumparN^ Ville bara att man ska få veta att det är öppet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Ville bara att man ska få veta att det är öppet nu. För det första tror jag spelet var ganska bortglömt. Sen är jag nog ganska säker på att dom som följt spelet redan kollat upp det, och eftersom att ingen fortsatte posta måste spelet varit jävligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Googlade på Lost Chaos och såg detta spel... Det heter Perfect World... Verkar riktigt kul och jag ska prova det www.perfectworld.com.my Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag spelade det för ruggigt länge sen, det är jävligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag spelade det för ruggigt länge sen, det är jävligt dåligt. Told ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts