P1rsson Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan inte säga mer än såhär men om en timme och 35 min kommer ni/vi få veta. Klockan 21 kommer allt vara klart och ni kan komma att vara några tusenlappar rikare. Ska bli kul och se! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Wang Chung? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan inte säga mer än såhär men om en timme och 35 min kommer ni/vi få veta. Klockan 21 kommer allt vara klart och ni kan komma att vara några tusenlappar rikare. Ska bli kul och se! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag behöver inga tusenlappar. Klarar mig på dom pengar jag har. Men om jag får så tar jag dom gärna. Jag undrar vad detta spännande ting kan vara. Redigerad 12 april, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan inte säga mer än såhär men om en timme och 35 min kommer ni/vi få veta. Klockan 21 kommer allt vara klart och ni kan komma att vara några tusenlappar rikare. Ska bli kul och se! Dance Hall Days? Nån tävling eller? Nynnar på Wang Chung - Dance Hall Days Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad babblar pöjken om?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kan inte säga mer än såhär men om en timme och 35 min kommer ni/vi få veta. Klockan 21 kommer allt vara klart och ni kan komma att vara några tusenlappar rikare. Ska bli kul och se! En banan för mycket ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bara att vänta och se verkar det som. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kanske har något med Lost att göra ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Kanske har något med Lost att göra ? Ja säkert...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tänker fan inte missa Lost iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tänker fan inte missa Lost iaf Tänker jag, för jag ska se på vänner. UGH ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alltså exakt vad ska vi vänta på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alltså exakt vad ska vi vänta på? Alltså ingen vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alltså ingen vet. Alltså jo, P1rsson vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej tyvärr, det blev inget den här gången. För er som undrar, jag kan inte säga något men flera stora namn på forumet är inblandade men dom får inte heller säga något. Lås tråden nu tack, ni kommer märka när det är dags igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Klockan är över 21:00? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej tyvärr, det blev inget den här gången. För er som undrar, jag kan inte säga något men flera stora namn på forumet är inblandade men dom får inte heller säga något. Lås tråden nu tack, ni kommer märka när det är dags igen. É det inte bättre att skapa en tråd då du du é säker på att vi har "vunnit"? Istället för något skit som detta. Du får ju oss att dö av nyfikenhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Erm... Vad fan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nästa gång kommer jag låsa tråden direkt och ge P1rsson en gullig liten varning och nån dags hybernate ifall han inte kommer med trovärdig information. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts