I lol Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Då var felet fixat. Testade med att ladda ner en patch (den här om någon behöver). Så nu flyter spelet på helt utmärkt, fick även med en till bana. Oj! Visste inte att den hade kommit Ska väl Tanka hem den när jag har installerat Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Svaret på frågan - dra ned på antalet botar. Och spela online istället, det är där glädjen ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Svaret på frågan - dra ned på antalet botar. Och spela online istället, det är där glädjen ligger. Uhmm.. Du har inte läst hela tråden? Eller iaf mina posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jaow, men jag gick ifrån datorn innan jag postade. Så det han postas lite. Men dissa Singleplayer, spelglädjen ligger i Multiplayerläget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Men dissa Singleplayer, spelglädjen ligger i Multiplayerläget! Installerade det mest för att spela det under lanet imorgon (idag).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Drar upp den här tråden lite, eftersom att jag också har fått lite problem. Installerade bf42 idag, och efter att jag har lirat mp i kanske 15-20 minuter så kraschar spelet till skrivbordet, utan något felmeddelande. Har senaste drivrutinerna till grafikkortet. Vet inte riktigt om jag har senaste till ljudkortet, har ett soundmax kort. Kan inte hitta några drivisar till ljudkortet, så om någon har en direktlänk så skulle det vara trevligt. Kör med senaste patchen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Drar upp den här tråden lite, eftersom att jag också har fått lite problem. Installerade bf42 idag, och efter att jag har lirat mp i kanske 15-20 minuter så kraschar spelet till skrivbordet, utan något felmeddelande. Har senaste drivrutinerna till grafikkortet. Vet inte riktigt om jag har senaste till ljudkortet, har ett soundmax kort. Kan inte hitta några drivisar till ljudkortet, så om någon har en direktlänk så skulle det vara trevligt. Kör med senaste patchen också. Kan inte förstå hur du kan skylla på drivrutinerna när senaste BF42 patchen kom för ca 1 år sen kanske tillochmed längre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kan inte förstå hur du kan skylla på drivrutinerna när senaste BF42 patchen kom för ca 1 år sen kanske tillochmed längre sen. Förstår inte vad du menar. Men jag läste om att man skulle prova med att uppgradera drivrutinerna till ljudkortet; men eftersom att jag inte kan hitta dom så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Förstår inte vad du menar. Men jag läste om att man skulle prova med att uppgradera drivrutinerna till ljudkortet; men eftersom att jag inte kan hitta dom så.. Varför skall man behöva nya Drivrutiner till ett spel som inte har behov av nyare. Men det beror ju också på när du uppgraderade senast Kan nu åtminstone ge dig drivrutinerna http://www.softwarepatch.com/utilities/soundmax-audio.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Varför skall man behöva nya Drivrutiner till ett spel som inte har behov av nyare. Men det beror ju också på när du uppgraderade senast Kan nu åtminstone ge dig drivrutinerna http://www.softwarepatch.com/utilities/soundmax-audio.html Jaha, det var så du menade. Men jag har inte installerat drivrutiner till ljudkortet efter formateringen, och kunde inte hitta. Ska prova dom då, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jaha, det var så du menade. Men jag har inte installerat drivrutiner till ljudkortet efter formateringen, och kunde inte hitta. Ska prova dom då, tackar. Ok, det var så det låg till. Varsågod, hoppas de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts