Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag tänkte lira lite Battlefield 1942 under lanet imorgon bara för skojsskull å kom på å testa det idag.. Allt är original men ändå hackar det fast jag har Intel Pentium 4 processor 3.00 GHz, 2 GB RAM, 250 GB Hårddisk (208 GB ledigt), Windows XP Home Edition, nVidia Geforce 7300LE.. Det borde väl funka ganska bra på det? Själva frågan då, hur kommer det sig att det hackar? Jag har startat om datorn efter installation. Redigerad 12 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Men men... om du spelar online så kanske det är lagg? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29880 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 För mycket PC-styrda gubbar så att säga? Det trappar ned en del om man kör med 400 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Men men... om du spelar online så kanske det är lagg? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29880 1. Det är offline (Instant Battle) 2. "Ta allt BF2-snack här". Antingen är jag bakom flötet eller så är BF 1942 INTE 2an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) 1. Det är offline (Instant Battle) 2. "Ta allt BF2-snack här". Antingen är jag bakom flötet eller så är BF 1942 INTE 2an? Så du menar att om man har en fråga om Counter strike source så ska man inte skriva den i counter-strike tråden utan skapa en egen om det? Det blir en jävla massa trådar då om man ska ha trådar om alla versioner på spel om det redan finns en klistrad. Redigerad 12 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför har man inte då alla GTA spelen samlade i en forumdel? Kan även tillägga att jag kör på 150% med bottar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför har man inte då alla GTA spelen samlade i en forumdel? Kan även tillägga att jag kör på 150% med bottar Eftersom detta är ett gtaforum... ett forum som är inriktat på gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Eftersom detta är ett gtaforum... ett forum som är inriktat på gta. Battlefield 1942 och Battlefield 2 é helt olika spel. Counter strike däremot é en skitmod som vilket som, skapad av oss vanliga dödliga. Redigerad 12 april, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Battlefield 1942 och Battlefield 2 é helt olika spel. Counter strike däremot é ett skitspel som vilket som. Det är likadant fast battlefield 2 är en nyare version av spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det är likadant fast battlefield 2 är en nyare version av spelen. Det är ju som att fråga något om GTA:SA i GTA Vice City forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Det är likadant fast battlefield 2 är en nyare version av spelen. Nej. Battlefield 2 é ett helt nytt spel i BF-serien. Vietnam däremot, kan man nog kalla en uppdatering av 1942. aikjonas12: Exakt. Redigerad 12 april, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Aikjonas12 & Bobbo Viking: Exakt Ontopic: Någon som råkar veta vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Nej. Battlefield 2 é ett helt nytt spel i BF-serien. Vietnam däremot, kan man nog kalla en uppdatering av 1942. aikjonas12: Exakt. Så WWII och Vietnam-krigen är likadana? Visste jag inte.. Btw: Någon som vet en affär som FORTFARANDE säljer Vietnam och/eller 1942 + Expansionpacken (till 1942)? Game har inte 1942 iaf, troligtvis inte Vietnam heller.. Redigerad 12 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Sänka ljud kvaliteten och Grafiken till Medium borde göra susen.. Kan tillägga detta.. Battlefield 1942 --Secret Weapons of WWII --The Road To Rome (Battlefield Vietnam) Battlefield 2 --Special Forces --European Forces osv. Redigerad 12 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Sänka ljud kvaliteten och Grafiken till Medium borde göra susen.. Kan tillägga detta.. Battlefield 1942 --Secret Weapons of WWII --The Road To Rhome (Battlefield Vietnam) Battlefield 2 --Special Forces --European Forces osv. Euro Force heter det Redigerad 12 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Så WWII och Vietnam-krigen är likadana? Visste jag inte.. Btw: Någon som vet en affär som FORTFARANDE säljer Vietnam och/eller 1942? Game har inte 1942 iaf, troligtvis inte Vietnam heller.. Jag pratar om ett spel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Aikjonas12 & Bobbo Viking: Exakt Ontopic: Någon som råkar veta vad felet kan vara? Seg skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) *inget* Redigerad 12 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Euro Force heter det Jajaja :"> Euro Är dessutom en förkortning.. För att riktiga Euro Är ett Mynt innom EU Redigerad 12 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Då var felet fixat. Testade med att ladda ner en patch (den här om någon behöver). Så nu flyter spelet på helt utmärkt, fick även med en till bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts