Nic Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Är det för att man känner att man inte kan lägga spelet på hyllan föränn det är totalt färdigspelat? Varför kämpa med minsta lilla sidouppdrag ? Får man någonting för mödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det är kul att göra alla uppdragen och annat, så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du får en Hydra och En Rhino vid The Johnson house samt oändligt med ammo och någonting till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Man kan skryta för sina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det är också en underbar känsla att ha klarat spelet efter all möda som krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag håller med alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Samma här Jag är på 94.1% till PS2 . Men jag har tröttnat på ps2:an så jag ska fixa san andreas till dator och klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Samma här Jag är på 94.1% till PS2 . Men jag har tröttnat på ps2:an så jag ska fixa san andreas till dator och klara 100% Hoppas du inte installerar en mod med 100% avklarat. moddar är farliga Man kan skryta lite men huvudsaken att man har klarat all huvuduppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts