L_Voll Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, jag har inget sjätte sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nepp. Zomg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag kan se döda människor, mina fingrar snurrar runt när nån är nära, jag kan se genom väggar och jag flyga. --- Nej, nåt sånt finns inte. Men dock .. händer det ibland skumma saker. Att man kanske tänker på en sak och BAM så sätter man på TVn så diskuteras det i morgonsoffan. Eller att man hör en sak av lärarna och sen samma dag hör man det av föräldrarna. Kan skriva hur många exempel som helst som har hänt mig men .. orkar inte. Redigerad 12 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Eller att man hör en sak av lärarna och sen samma dag hör man det av föräldrarna. Det är väl mest för att du kom på då att "jaha, så det är det de är" eller liknande om saken, å sen uppmärksammar du dig bara om det när folk nämner det.. För massor av år sen hade en kompis forskat om Wales, tidigare hade jag inte vetat att det fanns nått land som hette så, men sen hörde jag om det på nyheterna flera gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet inte. Den som lever får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ehum nej det har jag nog itne direkt men ibland kan typ något sammanträffande hända men tror inte det e ngt sjätte sinne direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts