ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Har ni ett sjätte sinne. T.ex ni kan se in i framtiden, eller bara känna på er att saker kommer hända. Jag har ett sjätte sinne, och det sitter i mina ben. Jag vet inte varför men när det börjar bli lite allvarligare och farligare stunder får jag nå konstigt ryck och springer som fan. En jag känner kan förutspå saker som kommer hända. En annan ser konstiga saker und so weiter Ja jag tror nog ni fattar vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det är möjligt.... Kan känna på mig saker och drömma sanndrömmar. Däremot tror jag att dem flesta djur har ett 6:e sinne, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej sånt finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ingen har ett sjätte sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 HAHAHHAhaHAahhahaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 HAHAHHAhaHAahhahaaaaaa Kan nån säga mig en sak..... Varför brukar varenda topic bli spammad av minst 1 medlemm? It's kinda weird don't ya think.. Aja OT nu plz (och ja, jag kanske anses onormal men shit the same) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ingen har ett sjätte sinne. Tragiskt, att du är en sån pessimist ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Tragiskt, att du är en sån pessimist ... Han är en realist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Han är en realist... Tycker du som håller med, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nope. Det jag förknippar med "sjätte sinne" är typ intuition, att man typ känner på sig saker utan att veta varför. Det kan alla göra, och har inte med något sjätte sinne att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nope :/ Har dock haft en väldigt konstig dröm om att jag var på den där danska ön, va fan den nu heter.. Drömde om hur det såg ut och allt sånt.. Sen när jag vaknade så kändes det som om det var en såndär "Déjà Vu".. Några månader senare så åkte vi till den ön på semester, och på sista dan så är jag precis där jag var i drömmen, och allt såg likadant ut.. Jäffla Déjà Vu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja det har jag. Fast det är det sjukaste jag vet. Så fort någon släpper en liten fjärt hör jag det, även om den är skitliten, JAG HÖR! SÅ VÅGA INTE FJÄRTA I MIN NÄRHET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nej, men jag kan flyga. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Han är en realist... Faktum är att en realist är något helt annat än vad du tänker på. Men jag är realistisk, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 .vote: Ja tänker alltid att det värsta ska hända och det gör det alltid.. eller så har jag bara otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 .vote: Ja tänker alltid att det värsta ska hända och det gör det alltid.. eller så har jag bara otur Haha, håller med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag tror inte på sådant, men ibland börjar man fanimej undra. Har hänt väldigt många konstiga saker med mig den senaste tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja , Brukar kunnda gissa vart gubbarna i Css kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nein, har inte ett 6:e sinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts